Toon posts:

TNT2 of Banshee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik mijn Diamond Monster Fusion 16 mb AGP met Banshee chipset houden of moet ik een TNT2 kopen en welke TNT2 moet het dan zijn? Is een M64 echt zo brak? Het gaat dan wel om een TNT2 met 32MB en ik speel voornamelijk UT en soms QuakeIII. UT draait nu prima met die Banshee draait een TNT ook goed??

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

een m64 zal je niet helpen die zuigt zwaar.
in UT kan je glide draaien met die banshee dus dat gaat harder dan een gewone tnt2 waarschijnlijk. in q3 is de gewone tnt2 sneller. ligt ook aan de rest van je peecee natuurlijk. als die al wat ouder is zou ik de moeite niet nemen. en als die nieuwer is kiezen voor wat snellers dan een tnt2

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

in Quake 3 is banhee echt wel sneller....
Mijn tnt2 Ultra is daar trager dan een voodoo-2000

in normaal Direct 3d (3dkwark0 is tnt2 veel sneller!

systeem specs

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem is dus een:
PII Xeon 450 @ 517,5 MHz
128mb sd-ram pc133
10,2Gb Maxtor 7200rpm
40x Aopen IDE
HP Writer
Diamond Monster Fusion (banshee chipset)

Verwijderd

Topicstarter
Maar over een week is mijn nieuwe systeem binnen: Dat wordt een AMD Duron 800, MSI K7T PRO2a, Maxtor 30GB 7200 rpm, (video kaart standard een TNT2 M64 32MB) SB 1024, 52X Aopen, Aopen 300 Watt Midi Tower, Aopen 3,5" diskette, 3com 10/100, 128mb sd-ram pc133, etc...

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

voor die duron 800? Ik zou die banshee overzetten. en verder hard sparen voor een geforce 2 (mx)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Leuk, die 32 Mb op je M64, maar totaal nutteloos met zo'n waardeloze 64 bit bus. Ik heb de M64 in actie gezien en die ligt een volle stap lager dan mijn (volwaardige) TNT2. Het zijn best nog aardige chippies, maar met 64 bit gaat het hard achteruit. 800 bij 600 16 bit taferelen, dan ben je met een V3-2000 beter af.

• Devil N
  • Laatst online: 14-08 16:15
Ik zou dan minstens een TNT2 Ultra nemen. Dat is nog enigszins up-to-date. Natuurlijk kan je ook gewoon ff geduld hebben en doorsparen voor een Geforce (1 DDR, 2 MX, 2 GTS, hangt er maar net vanaf hoeveel tijd en geld je er voor over hebt).
Ik had een jaar geleden ook mijn Voodoo2 in kunnen ruilen voor een TNT2, maar ik heb uiteindelijk besloten nog een paar maandjes te wachten en iets te kopen wat wat langer mee zou gaan, en ik heb nu dus inmiddels een Geforce 2 GTS. :)

Verwijderd

koop toch gewoon een MX..die heb je al voor 200,-....
Pagina: 1