[Repareren] iPhone 3GS onderdelen besteld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 20:30
Ik heb een iPhone 3GS waarvan het glas kapot is. Heb me een beetje ingelezen, en ik zie veel mensen die hun scherm door middel van hitte eraf halen en dus enkel de glasplaat vervangen. Ik heb echter een goedkope site gevonden waar ze de Digitizer met de Bezel (homebutton etc) aanbieden. Volgens mij moet ik dus enkel de LCD er in stoppen en moet het werken?

http://www.tmart.com/Touc...ne-3GS-Black_p136738.html

Ik vraag me alleen af waarom ze de lijm er bij leveren, want die heb je niet nodig leek me?

Sowieso iemand ervaring met het vervangen van het scherm / wat het slimste is om te bestellen?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 20:30
Ja, die ken ik al. Maar dat hitte proces vind ik maar een gepriel waar ik weinig behoefte aan heb. Voor die 12 euro incl. wil ik het mezelf graag wat makkelijker maken :) Een glasplaatje kost 8 euro, dus veel duurder is het niet. Ben alleen benieuwd of er mensen die ervaring hebben met het vervangen van het gehele bezel in plaats van het glasplaatje.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha zal wel "oem" zijn zeker voor die 8,-
met de nadruk op " :)

Ik heb al een aantal iphones gemaakt en soms ook met die goedkope rommel (want dat is het gewoon). Niet aan beginnen is mijn ervaring.

Als je het fatsoenlijk gemaakt wilt hebben maar je weet niet precies wat je moet doen of waar je het over hebt dan zou ik op ebay een Digitizer+LCD unit kopen. Dan kan je met 2 schroefjes en 3 connectortjes de hele front vervangen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:30
Ik heb je titel even "ontcapst", dat is natuurlijk nerges voor nodig :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."