[Word 2010] Mapnaam is ongeldig

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem op een locatie van ons zodra wij van een netwerkshare een bestand willen openen krijgen wij de melding : De mapnaam is ongeldig.

Maar zodra ik het op de server wil openen gaat het wel goed.

Enig idee hoe dit op te lossen valt?

Alvast bedankt.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/foj4na.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:03
Weet niet of het hier van toepassing is, maar er is een beperking in de lengte van het pad.

Teveel submappen, of te langen namen van de mappen zou het probleem kunnen zijn.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
Tens schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:37:
Weet niet of het hier van toepassing is, maar er is een beperking in de lengte van het pad.

Teveel submappen, of te langen namen van de mappen zou het probleem kunnen zijn.
Dit kan je makkelijk testen door een drivemapping te maken naar de folder waar de file in staat en dan te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mhoogendam schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:41:
[...]

Dit kan je makkelijk testen door een drivemapping te maken naar de folder waar de file in staat en dan te openen.
Uiteraard heb ik deze optie geprobeerd, dan werkt hij ook gewoon op de server althans op de machine niet.

Heb de gebruiker op een andere pc laten inloggen en daar opent hij het document wel gewoon, ik ben bang dat het aan het lokale profiel op de machine ligt.