[Apple AppStore] Is onze AppStore dezelfde als die in China?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Op mijn werk willen we een applicatie maken die gebruikt gaat worden in een museum in China, nu is het dan wel handig als wij deze hier kunnen submitten en deze dan in China beschikbaar is, maar nergens kan ik vinden wat de Chinese app store nu in houd. Via contacten met het Confucius instituut weten we dat 'in China mensen rondlopen met dezelfde apps als hier' maar ze wisten niet zeker of deze opnieuw gesubmit waren of zoiets, daarom wil ik het graag zeker weten.

Helaas kan ik het zelf ook niet even proberen door onze ongelocaliseerde versie te submitten aangezien ik zelf niet de developer ben, heeft iemand enig idee hoe dit zit op de Chinese markt?

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Wanneer je een app in de store submit kun je aangeven welke landen je hem op richt; natuurlijk is dat NL voor Nederlandse apps, maar je kunt hem ook voor China targetten. Ook kun je hem voor alle landen in de store zetten (standaard)

Wat je in de NL App Store ziet zijn 'worldwide' apps en op NL gerichte apps. In China zal dat hetzelfde zijn, maar dan voor China.

Relevante informatie (als je er bij kunt, mogelijk login nodig): https://itunesconnect.app...onnect_DeveloperGuide.pdf

Op pagina 42 staat een screenshot van het landenselectiescherm - China staat er gewoon tussen. Een hersubmit is dus niet nodig - tenzij je natuurlijk support voor China later toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Ah bedankt, met die handleiding er bij heb ik meteen ook iets sluitends in handen, nu kunnen we met gerust hard t Chinese ondersteuning toevoegen!

[ Voor 3% gewijzigd door roy-t op 06-02-2012 13:53 ]

~ Mijn prog blog!