Toon posts:

[Apple AppStore] Is onze AppStore dezelfde als die in China?

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 11:23
Op mijn werk willen we een applicatie maken die gebruikt gaat worden in een museum in China, nu is het dan wel handig als wij deze hier kunnen submitten en deze dan in China beschikbaar is, maar nergens kan ik vinden wat de Chinese app store nu in houd. Via contacten met het Confucius instituut weten we dat 'in China mensen rondlopen met dezelfde apps als hier' maar ze wisten niet zeker of deze opnieuw gesubmit waren of zoiets, daarom wil ik het graag zeker weten.

Helaas kan ik het zelf ook niet even proberen door onze ongelocaliseerde versie te submitten aangezien ik zelf niet de developer ben, heeft iemand enig idee hoe dit zit op de Chinese markt?

~ Mijn prog blog! ~ @RoyTries

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 11:31
Wanneer je een app in de store submit kun je aangeven welke landen je hem op richt; natuurlijk is dat NL voor Nederlandse apps, maar je kunt hem ook voor China targetten. Ook kun je hem voor alle landen in de store zetten (standaard)

Wat je in de NL App Store ziet zijn 'worldwide' apps en op NL gerichte apps. In China zal dat hetzelfde zijn, maar dan voor China.

Relevante informatie (als je er bij kunt, mogelijk login nodig): https://itunesconnect.app...onnect_DeveloperGuide.pdf

Op pagina 42 staat een screenshot van het landenselectiescherm - China staat er gewoon tussen. Een hersubmit is dus niet nodig - tenzij je natuurlijk support voor China later toevoegt.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 11:23
Ah bedankt, met die handleiding er bij heb ik meteen ook iets sluitends in handen, nu kunnen we met gerust hard t Chinese ondersteuning toevoegen!

[Voor 3% gewijzigd door roy-t op 06-02-2012 13:53]

~ Mijn prog blog! ~ @RoyTries

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee