Dell d620 new display met hogere resolutie kan dat zomaar

Pagina: 1
Acties:

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Topicstarter
Ik draai wederom zorgzaam mijn scrhoefjes van de scharnieren aan van mijn d620. ik hield hem een beetje onhandig vast en daardoor ving ik hem wel, helaas het scherm slaat tegen de deurkruk.

Nou kan ik een ander scherm bestellen. e.g. https://www.lcdtec.nl/ppc-scherm-Dell+Latitude+D620.shtml

daar hebben ze er een met de originele resolutie WXGA (1280x800) voor 93 euro
en een met een hogere resolutie WXGA+ (1440x900) voor 79 euro

Nou heb ik wel oor naar de hogere resolutie (hell goedkoper zelfs). Maar kan dat zomaar en zal hij de nieuwe resolutie herkennen moet of moet ik dan een andere bios versie zoeken. of iets anders flashen

Hoe ik dat deed ? nou simpel. ik had hem open geklapt met het mijn hand onder het scharnier. een beetje in onbalans. hij viel en ik kneep hem due met mijn hand dicht om hem vast te kunnen houden precies bij de deurkruk. domme pech

[ Voor 15% gewijzigd door Fish op 05-02-2012 22:58 ]

Iperf

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Volgens mij was de hogere resolutie ooit een optie dus zou het gewoon moeten kunnen. BIOS is een generiek BIOS voor alle modellen en niet resolutie afhankelijk voor zover ik weet. De onboard videokaart zal het waarschijnlijk ook wel gewoon ondersteunen.

Ik vraag me alleen wel af hoe je dat ding vast hield als hij tegen een deurkruk aan kan komen :)

https://discord.com/invite/tweakers

• s2sw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-02 16:56
Kan je gewoon zo wisselen, werkt direct.
Ik heb ook nog wel paar D620's liggen met kapot moederbord maar goed scherm.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Topicstarter
s2sw schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:49:
Kan je gewoon zo wisselen, werkt direct.
Ik heb ook nog wel paar D620's liggen met kapot moederbord maar goed scherm.
Dat is fijn om te horen dat het moet kunnen.
En verder, klinkt intressant kun je je dm/direct messages aaanzetten om erover te babbelen ?

[ Voor 8% gewijzigd door Fish op 05-02-2012 22:55 ]

Iperf

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Topicstarter
Nou het werkt als een zonnetje met de hogere resolutie hoor :)

Ik hoefde het geeneens in te stellen, xp ging er gewoon uit zichzelf heen. Ik ben weer helemaal hepy !

Iperf