Ben een mooi verslag aan het klussen in LaTeX. Nu is mijn kennis hierin enigszins aanwezig, maar vond het tijd om iets nieuws te proberen:
Zoals je ziet wil ik mijn pagina headers instellen. Dit geeft een fraai resultaat met een bug.
In de frontmatter, "arabic numbering" zit ook een \chapter gedefineerd. Deze krijgt met bovengetoond code een 0. $Chapternaam.
De inhoudsopgave krijgt gewoon Inhoudsopgave. Ik krijg die 0. met geen mogelijkheid eruit geklust. Het idee in de manual van \chapter* (dus ongenummerd) geeft weer andere problemen, zoals het niet verschijnen in de TOC.
Ik heb de package ifthen al geinclude, omdat er waarschijnlijk een uitzondering gemaakt moet worden. Zelf trachte ik te checken of het hoofdstuk nummer gelijk aan nul was, en zo ja, deze weg te laten. Helaas bugt latex dus zal dat wel niet werken.
Iemand suggesties?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| \usepackage{fancyhdr} \pagestyle{fancy} \usepackage{ifthen} \renewcommand{\chaptermark}[1]{\markboth{ \thechapter.\ #1 }{}} \renewcommand{\sectionmark}[1]{\markright{\thesection\ #1}} \fancyhf{} \fancyhead[RO]{\textsc{\rightmark}} \fancyhead[LE]{\textsc{\leftmark}} \fancyfoot[C]{\thepage} \fancyfoot[RO]{Confidential} \fancyfoot[LE]{Confidential} \renewcommand{\headrulewidth}{0.5pt} \renewcommand{\footrulewidth}{0pt} \addtolength{\headheight}{0.5pt} \fancypagestyle{plain}{ \fancyhead{} \renewcommand{\headrulewidth}{0pt} } |
Zoals je ziet wil ik mijn pagina headers instellen. Dit geeft een fraai resultaat met een bug.
In de frontmatter, "arabic numbering" zit ook een \chapter gedefineerd. Deze krijgt met bovengetoond code een 0. $Chapternaam.
De inhoudsopgave krijgt gewoon Inhoudsopgave. Ik krijg die 0. met geen mogelijkheid eruit geklust. Het idee in de manual van \chapter* (dus ongenummerd) geeft weer andere problemen, zoals het niet verschijnen in de TOC.
Ik heb de package ifthen al geinclude, omdat er waarschijnlijk een uitzondering gemaakt moet worden. Zelf trachte ik te checken of het hoofdstuk nummer gelijk aan nul was, en zo ja, deze weg te laten. Helaas bugt latex dus zal dat wel niet werken.
Iemand suggesties?