• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:18
Ik ben aan het kijken naar een LED tv (heb nog een crt). Vanmiddag bij de MM wezen kijken. De Samsung UE32D6510 hadden ze daar, en die bevalt me wel. Goed beeld, voldoende aansluitmogelijkheden en redelijke internetbrowser. Maar is er ook een uitzendinggemist.nl app? De verkoper liet zien dat Philips het wel heeft, en volgens hem was dat ook het enige merk dat dat heeft. Nou is de browser ook voldoende, maar een app zou beter zijn.

In de specs van Samsung staat ook een pvr functie, maar kan ik die ook met KPN Interactieve tv gebruiken? Ziggo via CI zou ik wel verwachten, maar die heb ik niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Ramon 73 op 05-02-2012 20:43 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wat zegt je provider/aanbieder erover?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:09

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Ramon 73 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:40:
Ik ben aan het kijken naar een LED tv (heb nog een crt). Vanmiddag bij de MM wezen kijken. De Samsung UE32D6510 hadden ze daar, en die bevalt me wel. Goed beeld, voldoende aansluitmogelijkheden en redelijke internetbrowser. Maar is er ook een uitzendinggemist.nl app? De verkoper liet zien dat Philips het wel heeft, en volgens hem was dat ook het enige merk dat dat heeft. Nou is de browser ook voldoende, maar een app zou beter zijn.
Psst: \[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**, D7000 en D8000 :)

Ontopic: er is geen Uitzending Gemist App, al schijnt die wel in ontwikkeling te zijn. Wat je kan doen, is met de browser naar www.uitzendinggemist.nl gaan en dan met Flash het programma afspelen. Dat werkt wel, al is de navigatie wat omslachtig.

Kortom: ja, het kan, maar nee, er is geen UG-app.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:18
Aha, app misschien in aantocht. You never know.
Maar Philips heeft wél een app hiervoor, maar daar is weer geen bruikbare browser op voorzien.