[V&A] advertentie verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:27

auto660

1991 240 GL Brick

Topicstarter
Hallo mede modjes/tweakers,
Ik heb een advertentie geplaatst over een budget-game pc, alleen vond ik dat de advertentie in het verkeerde rubriek stond namelijk videokaarten want ik wilde de pc ruilen tegen een videokaart of tegen geld. Maar toch dacht ik dat ik er meer baat bij had bij het rubriek dekstop dus heb ik er nog een in een het desktop rubriek gezet. Nu werd de advertentie in het dekstop rubriek weer verwijderd, waarscheinlijk omdat ik 2advertenties had voor hetzelfde product, oke, geen problemen mee. Dus het ik er weer een in het rubriek desktop gezet alleen heb ik nu de advertentie in het rubriek videokaarten op vervallen gezet. Werd weer mijn advertentie in het rubriek desktop weggehaald, oké, beetje raar maar oké. Dus heb ik de advertentie die op vervallen stond (in het rubriek videokaarten) weer op reactiveren gezet en kwam mijn advertentie weer bovenaan de pagina tevoorschijn, helemaal perfect, geen problemen mee. Totdat deze ook weg werd gehaald omdat ik heb in een tekorte tijd omhoog heb geschopt, maar dit was de enige optie om weer mijn advertentie te laten zien. En ik kreeg een mailtje dat als het nog een keer gebeurt dat er dan "zware maatregelen" worden genomen. Kan ik nu er van uitgaan dat ik de pc hier nietmeer op tweakers te koop mag zetten, want als ik nu weer een advertentie maak van de pc dan staat de pc weer bovenaan en moeten er dus "zware maatregelen" worden genomen. Hoe krijg ik nou toch de pc weer op v&a?
alvast bedankt

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU