Yamaha rx-v496rds
kost iets van 800 piek bij stassen in venlo,
[url]http://www.stassen.nl{/url]
ik heb em zelf ook en ben zeer tevreden over de dd en dts kwaliteit.
kost iets van 800 piek bij stassen in venlo,
[url]http://www.stassen.nl{/url]
ik heb em zelf ook en ben zeer tevreden over de dd en dts kwaliteit.
Ondanks dat Sierra er nu eentje wist te noemen, is er met jouw eisen en jouw budget niet echt veel mogelijk. Ik zelf heb een Sony QS en die kost rond de 1500,-. Gebruik trouwens de search hier zijn al een miljard topics over geweest!
Onkyo heeft ook zeer leuke DD/DTS receivers! Yamaha ook ja, heb ik veel goede verhalen over gehoord
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
ikzelf prefereer yamaha..!!
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Heej sierra bedankt voor de info net effe op hun pagina gekeken hij kost maar 547
Ik heb zelf de JVC Dolby Digital receiver. En die moet je in iedergeval NIET kopen. JVC zuigt...
Als ik 'm ook goed kwijt kan (2e hands) dan is ie snel weer foetsie.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Verwijderd
Nou die raak je HIER dus nevernooitniet kwijt.Op vrijdag 23 maart 2001 19:30 schreef Lordy79 het volgende:
Ik heb zelf de JVC Dolby Digital receiver. En die moet je in iedergeval NIET kopen. JVC zuigt...
Kenwood maakt zwaar goede receivers, al was het vroeger beter dan wat ze er nu van bakken.
Verwijderd
Ik heb zelf een Pioneer VSX-609RDS, voor DVD meer dan zat... de buren zijn helemaal niet blij.. doet Dolby Digital/ DTS !!!!
Als je nou nog een heel goede twee kanaals stereo versterker hebt, is het misschien beter om een surround processor zoals de Yamaha DSP-E800 te kopen. Heeft DD/DTS, 23 DSP programma's, 5 video in en 70 W per kanaal. Dan heb je voor je CD's de maximale geluidskwaliteit en kick je voor DVD de surround erbij in.
Aanraders volgens WhatHIFI:
Sherwood RVD-6095RDS (receiver)
Denon AVR-1601 (receiver)
Yamaha DSP-A5 (Amp) Is de beste, maar geen radio.
Keb zelf een Yamaha RX-V595a RDS en dies ook prima. Massa's aansluitmogelijkheden achterop en een extra s-vhs in aan de voorkant. (is nu de 596)
Aanraders volgens WhatHIFI:
Sherwood RVD-6095RDS (receiver)
Denon AVR-1601 (receiver)
Yamaha DSP-A5 (Amp) Is de beste, maar geen radio.
Keb zelf een Yamaha RX-V595a RDS en dies ook prima. Massa's aansluitmogelijkheden achterop en een extra s-vhs in aan de voorkant. (is nu de 596)
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Yamaha RX-V496 is wel mooi ja.
Ikzelf heb de RX-V595aRDS en daar ben ik zwaar tevreden over.
Ikzelf heb de RX-V595aRDS en daar ben ik zwaar tevreden over.
Mijn A5 (Yamaha) klinkt echt fantastisch. Is wel een amp en geen receiver (who needs the tuner?). Voorheen de Technics DD/DTS gehad maar dat was vergeleken met dit dus echt crap
We zijn het allemaal roerend eens. :):)
anywayz, wel te-:Z:Z
anywayz, wel te-:Z:Z
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Een beetje boel a-sociaal hoe je dit post hierzo maak er een link van ofzo. Verder ziet hij er leuk uit maar een plaatje van de achterkant zegt mij meestal meer en daar kan ik wel een uur naar kijkenOp zaterdag 24 maart 2001 08:37 schreef Mex het volgende:
[afbeelding]
Dat is de mijne..nu alleen nog een alleen staand flatje, met een garage voor m'n auto
Wat kost eigenlijk zo'n bovengenoemde yamaha receiver?
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
gewoon een pioneer 709 rds kopen,, zijn ongeveer 899 pieken bij staffhorst in utrecht. moet je maar eens gaan kijken. als je al een pioneer dvd hebt moet je ook een pioneer versterker hebben.. staat wel leuk boven elkaar.. kspreek uit ervaring.. suc6
Pagina: 1