Hallo mensen, ik heb even jullie hulp nodig.
Gister avond heb ik BF3 gespeeld en het viel me op de de fan van mijn gtx570 maar vol bleef draaien ookal was ik al lang uit het spel.
Ik heb met speedfan de temperatuur bekeken en deze wan al gezakt naar 35 -40 gr.
Ik heb toen EVGA precision gedownload om te kijken of ik de fan misschien kon regelen.
De temperatuur was ook volgens precision normaal maar de fan liep volgens hun maar op 30% ookal was hij op zijn volle 5000 toeren.
ik heb mijn vcomputer afgesloten. vanochtend starte ik hem op en het scherm was helemaal met witte vakjes bedekt, soms met de muis kon ik nog wat zien.
Ik heb de gtx eruit gehaald en het via mijn onboard kaart opgestart.
Heb een herstel gedaan van een paar dagen geleden maar no luck.
Is mijn gtx570 kaduuk???
systeem:
CPU : Intel Core i5 2500K 3.30GHz 6MB Box
Motherboard:asrock Z68 extreme 4 gen3, bios driver 1.10
Geheugen: Gskill sniper 2 x 4 Mb
Harde schijf:Gigabite 120Gb SSD schijf
Grafix card: EVGA GeForce GTX 570 HD Superclocked. driver: 295.51
Operating system: Windows 7 Ultimate 64 bit
scherm heeft overal witte rechthoekkige blokjes en als ik er met mijn muis over ga komt er soms wat tevoorschijn.
Pleas help!!
Gister avond heb ik BF3 gespeeld en het viel me op de de fan van mijn gtx570 maar vol bleef draaien ookal was ik al lang uit het spel.
Ik heb met speedfan de temperatuur bekeken en deze wan al gezakt naar 35 -40 gr.
Ik heb toen EVGA precision gedownload om te kijken of ik de fan misschien kon regelen.
De temperatuur was ook volgens precision normaal maar de fan liep volgens hun maar op 30% ookal was hij op zijn volle 5000 toeren.
ik heb mijn vcomputer afgesloten. vanochtend starte ik hem op en het scherm was helemaal met witte vakjes bedekt, soms met de muis kon ik nog wat zien.
Ik heb de gtx eruit gehaald en het via mijn onboard kaart opgestart.
Heb een herstel gedaan van een paar dagen geleden maar no luck.
Is mijn gtx570 kaduuk???
systeem:
CPU : Intel Core i5 2500K 3.30GHz 6MB Box
Motherboard:asrock Z68 extreme 4 gen3, bios driver 1.10
Geheugen: Gskill sniper 2 x 4 Mb
Harde schijf:Gigabite 120Gb SSD schijf
Grafix card: EVGA GeForce GTX 570 HD Superclocked. driver: 295.51
Operating system: Windows 7 Ultimate 64 bit
scherm heeft overal witte rechthoekkige blokjes en als ik er met mijn muis over ga komt er soms wat tevoorschijn.
Pleas help!!