Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 21:28

tomk94

Developer

Topicstarter
Hallo,

Tijdens het vervangen van mijn superdrive ben ik een schroef kwijtgeraakt. Ik Ben bang dat ie onder het moederbord is gerold. Wanneer ik me MacBook schud hoor ik niks. Ik heb niks horen valen en zeg hem er nog wel inliggen.dus vandaar.

Weet iemand toevalg wat ik moet doen, kan ik ze gewoon laten Zitten of moet ik het hele moederbord eruit halen?

[ Voor 9% gewijzigd door tomk94 op 05-02-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 18:20

markvt

Peppi Cola

Losse schroefjes bij voorkeur er altijd uithalen. Als het schroefje ergens kortsluiting maakt is het kapot.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Geintje, zoals het er staat zou dan het schroefje kapot zijn. Niet zo'n ramp dunkt me, maar dat bedoel je vast niet.

Maar zonder gekheid, inderdaad demonteren tot het schroefje eruit kan vallen. Eerder zou ik hem niet weer inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94

tomk94

Developer

Topicstarter
Ja ik bedoel inderdaad dat ie er nog los inzit. Het probleem is dat ik niet weet waar. IAls ik de MacBook pro schud hoor ik niks en heb dus geen idee waar die ligt.

Ik heb niet het materieel en de kennis om het moederbord uit elkaar te halen. Dus dat wordt maar naar een apr gaan. Of moet ik iets anders doen daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Doet mij een beetje denken aan een chirurg die na een geslaagde operatie ontdekt dat hij een schaartje mist.
Allereerst, door een typefout in je openingsbericht was niet alles even duidelijk, dus weet je echt zeker dat dit schroefje er echt tussengevallen is? Zo ja, zo moeilijk is dat losschroeven toch niet? Het lijkt me dat iedereen wel een passende schroevendraaier in huis heeft. Gewoon onthouden hoe je in welke volgorde je hebt gehandeld, erom denken dat eventuele afstandbusjes weer op hun plaatsen terecht komen is in feite alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94

tomk94

Developer

Topicstarter
Techneut schreef op zondag 05 februari 2012 @ 17:20:
Doet mij een beetje denken aan een chirurg die na een geslaagde operatie ontdekt dat hij een schaartje mist.
Allereerst, door een typefout in je openingsbericht was niet alles even duidelijk, dus weet je echt zeker dat dit schroefje er echt tussengevallen is? Zo ja, zo moeilijk is dat losschroeven toch niet? Het lijkt me dat iedereen wel een passende schroevendraaier in huis heeft. Gewoon onthouden hoe je in welke volgorde je hebt gehandeld, erom denken dat eventuele afstandbusjes weer op hun plaatsen terecht komen is in feite alles.
Nope heb de schoefendraaier helaas niet is een t6 die ik nodig heb. Maar ga dan morgen maar een halen en maar proberen
Pagina: 1