Het hacken van een WIFI-netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 828 views

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-01 08:21
Beste tweakers,

Ik heb thuis een draadloos internet en ik wil graag weten wat de wachtwoorden van de gebruikers zijn en welke websites ze bekijken. Ik heb absoluut geen kwade bedoelingen. Ik heb het wachtwoord van de router en kan dus via 192.168.0.1 instellingen veranderen.

Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33
Masvic schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:15:
ik wil graag weten wat de wachtwoorden van de gebruikers zijn en welke websites ze bekijken. Ik heb absoluut geen kwade bedoelingen.
Nogal een contradictie dit..

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik hoor graag op basis van welke wets-artikelen jij het gerechtvaardigd vindt om je huisgenoten af te luisteren en in hoeverre je dan de privacy van je huisgenoten gaat respecteren op het moment dat er verkeer langs komt wat mogelijk "schadelijk" kan zijn voor het netwerk, voor jou als persoon en dergelijke.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
TS, heb je ooit wel eens gehoord van Privacy? Wat zou jij ervan denken als ze dat met jou flikken?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beste tweakers,

Ik heb thuis een draadloos internet en ik wil graag weten wat de wachtwoorden van de gebruikers zijn en welke websites ze bekijken. Ik heb absoluut geen kwade bedoelingen. Ik heb het wachtwoord van de router en kan dus via 192.168.0.1 instellingen veranderen.

Vraag ze om hun wachtwoord. Maar dan niet verrast zijn als ze het niet willen zeggen...

Geef eens wat meer informatie. Gaat het om ouderlijk toezicht? Want het komt nu eerder over als bespioneren en het wel hebben van kwade bedoelingen.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 05-02-2012 12:24 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Jij hebt geen zaken met de wachtwoorden van anderen. Da's privé en als je ze probeert te achterhalen, een schending van de privacy. Als je wil weten wie welke site bezoekt, zal je ook die persoon op de hoogte moeten stellen dat je hem/haar in de gaten houdt. Via de router zelf, afhankelijk van het model, zal je niet veel kunnen bewerkstelligen.

Hier ga ik je dus ook niet mee helpen, jij moet om te beginnen je neus uit andermans zaken houden en aangezien je in de TS vermeldt dat je de wachtwoorden wil achterhalen, kan je mooi de hoogste boom inklimmen. Een wachtwoord is per definitie geheim, en met rede. Hier gaat niemand jou willen helpen. Probeer het maar ergens anders.

Voor mijn part doe je wat je wil, en ga jij dan ook aan je huisgenoten zeggen welke sites je bezoekt en welke wachtwoorden je daarvoor gebruikt? Ik dacht het niet...

[ Voor 16% gewijzigd door Tokkes op 05-02-2012 12:25 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• Eddy001
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
lol epic fail

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:36

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Beste tweakers,

Helaas, dit zijn zaken die we niet willen op Tweakers.Net. Er is genoeg te vinden op het internet over het bekijken van netwerkpackets. Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.