ik ben een complete newbee op het gebied van dvd-rippen en dvd-decrypten, en ik ben ook al niet zo technisch aangelegd, al die begrippen zijn vreemd voor mij, wie kan me helpen ?
ik heb een mediaplayer gekocht (PC Ryan - Veolo) om van het geklooi met dvd's af te zijn.
daarbij een mobile harddisk van 1TB, verder heb ik een laptop met windows 7
we hebben 2 kleine kinderen die vaak films kijken, maar ook de dvd's rondstrooien vandaar.
nu heb ik een aantal legale dvd's die ik er op wil zetten.
tevens wil ik DVD's gaan downloaden, gratis of voor weinig.
1 kan ik deze het beste rippen en decrypten ?
zoja, wat is dan goede software hiervoor ?
ik heb #1 DVD Ripper gedownload, maar die stond meer dan 12 uur te draaien om 1 DVD van 3,6 GB te rippen.
ik heb het programma gecanceled want dat duurt me veel te lang.
2. of beter op internet zoeken en downloaden ?
zoja, hoe dan ? heb hier totaal geen ervaring mee.
zijn er goede aanbieders van DVD's ?
3. bestaan er tutorials / guides voor newbees ?
PS
ja ik ben al meer dan een dag aan het zoeken naar geschikte informatie, maar vind het niet.
waarschijnlijk zoek ik verkeerd, maar ja als je newbee bent en niet zo thuis in de begrippen is het best lastig.
ik heb een mediaplayer gekocht (PC Ryan - Veolo) om van het geklooi met dvd's af te zijn.
daarbij een mobile harddisk van 1TB, verder heb ik een laptop met windows 7
we hebben 2 kleine kinderen die vaak films kijken, maar ook de dvd's rondstrooien vandaar.
nu heb ik een aantal legale dvd's die ik er op wil zetten.
tevens wil ik DVD's gaan downloaden, gratis of voor weinig.
1 kan ik deze het beste rippen en decrypten ?
zoja, wat is dan goede software hiervoor ?
ik heb #1 DVD Ripper gedownload, maar die stond meer dan 12 uur te draaien om 1 DVD van 3,6 GB te rippen.
ik heb het programma gecanceled want dat duurt me veel te lang.
2. of beter op internet zoeken en downloaden ?
zoja, hoe dan ? heb hier totaal geen ervaring mee.
zijn er goede aanbieders van DVD's ?
3. bestaan er tutorials / guides voor newbees ?
PS
ja ik ben al meer dan een dag aan het zoeken naar geschikte informatie, maar vind het niet.
waarschijnlijk zoek ik verkeerd, maar ja als je newbee bent en niet zo thuis in de begrippen is het best lastig.