[V&] feedback verwijderen walthervb

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Helaas heb ik een feedback ontvangen welke ik verwijderd zou willen zien en wel om de volgende redenen.:

1: Ik word op 3 punten negatief beoordeeld, echter als verkoper is het natuurlijk een beetje vreemd op aflevering en voldoet aan omschrijving op 1 ster te beoordelen bij koper.

2. Alle DM verkeer word zo open neergegooid. Enige nettiquette vind ik wel op zijn plaats

3. Mijn e-mailadres komt daarbij open te liggen, voor iedereen te zien met daarbij de behorende spambots

4. posting is in mijn ogen pure rancune, wie de feedback leest kan bijna niet anders concluderen.
Walther negeert mij en geeft mij geen enkele kans om de koop nog af te handelen

Reactie op het feit dat ik niet alle feiten vermeld heb:
Ik was met tweaker een bedrag overeengekomen van € 42,50 en zou per mail nog even naar een behuizing bekijken, darr kwam uiteindelijk een IDE brander uit voort met een kabel.(behuizing neem ik dus niet af) Afgesproken prijs voor de brander was € 2,50

Kom je dus uit op € 45,- totaal.

Walther veranderd vervolgens de geheugen configuratie in negatieve zin en laat de prijsstelling intact, dat ik dit afwijs lijkt mij logisch maar walther vind dit blijkbaar heel vreemd en negeert mij vanaf dat moment gewoon twee weken.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Waltherb is op de hoogte van het topic.

Kijken of die nu wel wil reageren en me niet meer negeert.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walthervb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-01 22:20
eerst kom je met meer wensen die kan ik eventueel vervullen maar dan moet je erover
nadenken daarna geef je een paar dagen later aan dat je alleen het mobo met geheugen plus dvd brander en kabels wilt (waar nergens een prijs voor afgesproken is ) voor 45 euro.
Ik had ondertussen een geheugen module ingebouwt in mijn de pc van de kleine doe
je daarom een tegenvoorstel daarop reageer jij op met "No deal, we hadden 4g afgesproken en anders niet""
nou dan is voormij de zaak klaar, vervolgens geef je me ook nog eens een negatieve beoordeling plus kom je ook nog eens met dit topic

get a life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Als wij een configuratie afspreken is het niet echt netjes om zomaar even een module eruit te trekken en deze door 2 mindere modules te vervangen die samen ook nog eens een lagere capaciteit hebben.

En de prijs van de drive is in de mail besproken, dat was € 2,50 en voor de set hadden we € 42,50 afgesproken en dat is dus samen € 45,- inclusief de 4G zoals afgesproken.

Lijkt mij logisch dat ik dus wat geirriteerd reageer.

Vervolgens negeer je me, een aantal dagen stuur ik je nog een dm om te vragen hoe nu verder en wederom geen reactie.

En hier heb je al meerdere negatieve feedbacks op ontvangen volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walthervb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-01 22:20
sorry maar geen zin in deze discussie volgens mij had je hier een mod voor moeten aanspreken
als jij zegt dat je ergens over na wilt denken
moet ik als verkoper maar wachten totdat jij het wel of niet wilt vergeet niet de ad alleen om mobo ging jij kwam met steeds meer vragen
vervolgens meld je een paar dagen later dat je het wilt maar dan zonder kast etc dan geef ik aan heb het nog maar dan met 1 gig minder
maar wel met de kabels etc voor 45 wat nog een zeer schappelijke prijs is
en je reageert zo van "afspraak was dat of anders niet" ga ik niet meer in discussie of onderhandeling
Heb daarom ook niet verder gereageert tot jij een negatieve beoordeling gaf en die andere beoordeling over zelfde mobo was ff druk en niet gereageert tja gebeurt duizenden keren op tweakers om daar nu een negatieve beoordeling voor te geven
verder wil ik er geen verdere woorden aan spenderen en zal ook niet meer reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Modbreak:Wat begrijp je niet aan "Niet reageren in topics waarin je zelf geen partij bent." :?

[ Voor 87% gewijzigd door Microkid op 16-02-2012 21:16 ]

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 13:57
.

[ Voor 100% gewijzigd door mobby1971 op 06-02-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
We hadden een duidelijke deal over het moederbord. Dat ik daarnaast even over een behuizing wil nadenken wat ik heb aangegeven ofdat deze erbij zou komen of niet doet niets aan de deal af.

Maar misschien moet een mod maar beslissen hier, maar ik vind jouw handelen zeker niet kunnen hier. Meer gedrag voor marktplaats lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Kun jij motiveren warom ik als koper:

Slecht presteer bij de aflevering van goederen

Slecht presteer bij de omschrijving van de goederen

Daar kun je een koper niet op beoordelen volgens mij, tenzij het pure rancune is.

En waarom moet mijn e-mailadres online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Waltherb verkiest ervoor om niet meer te reageren.

Zou een der moderators zijn rancuneuze feedback willen trashen svp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Ik zie dat de negatieve waarderings sterren op 2 punten bij Walthervb zijn verwijderd door iemand? Waarom is dit en waarom blijft zijn negatieve feedback dan weer wel bij mij staan?

Pagina: 1