Nu is er de mogelijkheid een review te plaatsen bij een product in de pricewatch, of te kiezen voor een 'simpele review', maar ik heb al vaker zitten denken aan een mogelijkheid gewoon een comment bij het product te kunnen zetten, in plaats van comments bij een productreview. Nu is er soms gewoon geen productreview aanwezig en kun je je commentaar nergens kwijt.
Voorbeelden:
productreview: Philips SHC8525 (Zilver, Zwart) review door krvabo
- Mijn eigen productreview waarin in de comments te zien is dat mensen last hebben van een 'structurele fout'. Nu staat dit onder een review geplaatst, maar stel dat ik die review niet had gemaakt? Dan had niemand geweten van de gemakkelijke breuk.
- Een videokaart waarbij comments geplaatst kunnen worden in de trant van 'let op, deze producent heeft er maar 1 dvi-aansluiting opzitten ipv de gebruikelijke twee' of 'heeft een dvi/vga-verloopstukje'.
- "De zwarte kleur die op foto's staat is irl meer grijs"
etc
Een volledige review maken hiervoor zal je een reviewscore van 1 ster opleveren, wat gewoon zonde is, terwijl het terdege wel nuttige informatie is / kan zijn. Je zou de comments bijvoorbeeld op het "reviewoverzicht" kunnen laten zien.
Voorbeelden:
productreview: Philips SHC8525 (Zilver, Zwart) review door krvabo
- Mijn eigen productreview waarin in de comments te zien is dat mensen last hebben van een 'structurele fout'. Nu staat dit onder een review geplaatst, maar stel dat ik die review niet had gemaakt? Dan had niemand geweten van de gemakkelijke breuk.
- Een videokaart waarbij comments geplaatst kunnen worden in de trant van 'let op, deze producent heeft er maar 1 dvi-aansluiting opzitten ipv de gebruikelijke twee' of 'heeft een dvi/vga-verloopstukje'.
- "De zwarte kleur die op foto's staat is irl meer grijs"
etc
Een volledige review maken hiervoor zal je een reviewscore van 1 ster opleveren, wat gewoon zonde is, terwijl het terdege wel nuttige informatie is / kan zijn. Je zou de comments bijvoorbeeld op het "reviewoverzicht" kunnen laten zien.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.