Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-11 18:58
Beste tweakers,

Ik heb ff snel een vraagje waar ik zo gauw het antwoord niet op kan vinden.
Ik heb hier een HTC wildfire waarvan het scherm, lees glas gebroken is ( touchscreen + display ).

Nu heb ik een site gevonden waar ze een vervanging verkopen.
Alleen nu is mijn vraag, want ze verkopen er twee verschillende type's, MET en ZONDER weerstand of de flex-kabel.

Deze is zonder weerstand: http://www.mytrendyphone....e-touchscreen-51803p.html

en deze is met weerstand : http://www.mytrendyphone....e-touchscreen-34506p.html

Wie kan mij het duidelijke verschil uiteggen en vertellen welke ik wel of niet moet kopen.

Alvast bedankt!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je hier zelf al over opgezocht?

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-11 18:58
Ik geef aan in mijn TS dat ik het antwoord zo gauw niet kon vinden, ik heb heel google afgespeurd op termen als 'htc wildfire display scherm met of zonder weerstand op de flex-kabel'

Ik hoopte dat ik hier verder kwam maar het ziet er niet positief uit.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:27

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Blijkbaar worden er twee typen op jouw telefoon gebruikt.
Als je niet aan de hand van het serienummer of productiedatum kunt achterhalen of jij de uitvoering met/zonder weerstand nodig hebt, zit er nog maar één ding op: open maken dat ding en ontdek welke je nodig hebt.

Wij kunnen je dat zonder verder info dat het hier over een Wildfire gaat waarschijnlijk ook niets met zekerheid zeggen. En al komt er iemand langs die toevallig an een Wildfire heeft gesleuteld en (vrij) zeker weet welke je moet hebben; jij hebt het type in handen en kunt zo uitvinden welke de juiste is door hem open te maken en te bekijken welke je moet hebben.
Je was immers toch al van plan dat ding open te maken om het scherm te vervangen nietwaar?

[ Voor 45% gewijzigd door Ultraman op 05-02-2012 02:34 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.