Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Zoals de meeste van jullie weten is de NL provider demon.nl enige tijd geleden (lees een aantal jaar) overgenomen door xs4all.nl

Toevallig kom ik tot de ontdekking dat de ftp directories van deze provider in stand zijn gebleven en nog steeds toegankelijk zijn via http.

Zijn er toevallig oud demon.nl klanten hier die weten hoe je hier nog bij kunt komen via FTP? www.username.demon.nl werkt niet via ftp, wel via http.

Xs4all bellen is natuurlijk een optie.. maar wil liever geen slapende honden wakker maken... wil eerst mijn data er af halen alvorens zij zeggen dat het niet mogelijk is en dit alsnog offline halen..

Iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 04-02-2012 20:29 ]

Mijn V&A

Verwijderd

Het is vrij normaal dat dergelijke diensten blijven bestaan. Mijn @planet.nl mail adres werkt ook nog steeds. Ik denk niet dat XS4ALL dit onbewust nog draaiend heeft, maar gewoon lekker aan laat staan voor de laatste paar gebruikers. De kosten hiervan zijn erg laag, waarschijnlijk nog lager dan er aan 1 klant verdient wordt.

Welke melding krijg je als je de FTP opent? Timed out of Incorrect Data?

Zelfs als ze zeggen dat deze dienst niet meer ondersteunt wordt en ze dit offline gaan halen zijn ze vast niet te beroerd om jou een zipje van je data te sturen. Ik weet dat ISP's soms boemannen lijken, maar zij proberen ook hun service zo hoog mogelijk te houden voor zo laag mogelijke kosten. Alles wat ze voor je kunnen doen waar voor hun geen kosten tegenover staan (bijv 5 min tijd van een helpdeskmedewerker per email) doen ze graag voor je.

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:13
Met ^. Maar, wat je zou kunnen proberen (vrij standaard bij de meeste providers):

home.demon.nl/~{JOUWUSERNAME}
home.demon.nl/{JOUWUSERNAME}

of anders:

home.xs4all.nl/~{JOUWUSERNAME}
home.xs4all.nl/{JOUWUSERNAME}
{JOUWUSERNAME}.xs4all.nl

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets