Dag iedereen,
Ik heb een probleempje welke ik eigenlijk zelf veroorzaakt heb
Ik ga voor een jaartje in Duitsland studeren, en wil ook kunnen gamen, zonder dus te veel nieuwe hardware te hoeven kopen, aangezien ik ook mijn hardware in Nederland bij mijn ouders wil houden. Ik ben dus van plan om naast mijn PS3, mijn computermonitor (Samsung, DVI en VGA ingang) en mijn computerspeakers (2 gewone 3,5mm headset uitgangen) mee te nemen en aan elkaar te koppelen.
Mijn PS3 kan ik, met behulp van een verloopstekkertje van HDMI aan mijn monitor sluiten, dus het beeld is klaar. Waar bij mij dus het probleem ligt, is het geluid. Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn computerspeakers aan deze opstelling te koppelen. De PS3 heeft uiteraard ook nog een optische uitgang, die ik thuis ook heb gebruikt, maar ik ga er van uit dat er geen Optisch --> 3,5mm verloopstekkers zijn
Verder heeft de PS3 dus géén 3,5mm ingang. Wat kan ik hier doen, mede om het ook werkend te krijgen? Want een totale leek kun je mij niet noemen, maar wat voor verschillende kabeltjes, verloopstukken en weet ik al niet, er zijn, weet ik niet.
Kunnen jullie mij hier bij helpen? Als er nog vragen/onduidelijkheden zijn, die ook relevant zijn, hoor ik het graag.
Groetjes, Dennis
Ik heb een probleempje welke ik eigenlijk zelf veroorzaakt heb
Mijn PS3 kan ik, met behulp van een verloopstekkertje van HDMI aan mijn monitor sluiten, dus het beeld is klaar. Waar bij mij dus het probleem ligt, is het geluid. Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn computerspeakers aan deze opstelling te koppelen. De PS3 heeft uiteraard ook nog een optische uitgang, die ik thuis ook heb gebruikt, maar ik ga er van uit dat er geen Optisch --> 3,5mm verloopstekkers zijn
Kunnen jullie mij hier bij helpen? Als er nog vragen/onduidelijkheden zijn, die ook relevant zijn, hoor ik het graag.
Groetjes, Dennis