Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WORDPRESS] Dynamische newsfeed

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

• playermijp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-11 07:26
Hallo,

Ik ben bezig met mijn website te moderniseren. Nu ben ik begonnen met Wordpress als CMS. Ik ga daarmee dan nieuwsberichten publiceren. Is er een manier dat ik een pagina kan aanmaken met alle links naar de nieuwsberichten die ik post en dat deze pagina automatisch aangevuld wordt als ik een nieuw bericht plaats?
Zouden jullie mij kunnen helpen?

Bij voorbaat dank

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-11 19:33

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Zoiets als RSS???

• playermijp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-11 07:26
Ja, daar heb ik al aan gedacht. Maar hoe kan ik kan met deze RSS- feed een pagina aanmaken die enkel links naar de nieuwsberichten aanmaakt?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
In de Devschuur hebben we 't over zélf maken; voor support op zaken van derden kun je bij die derden aankloppen. Ik ben echter voor de gein eens de documentatie in gedoken en daar had ik binnen 2 minuten antwoord op je vraag.

Graag verwijs ik je ook even naar onze Quickstart waarin je kunt lezen wat we allemaal verwachten van een topic; zoals je zelf na het lezen van die quickstart ook zult concluderen missen er nogal wat zaken in je topicstart. Ook staat je topic in WEB verkeerd, zie daarvoor Waar hoort mijn topic?.

[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 04-02-2012 20:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.