Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Anders in ieder geval je wachtwoord veranderen en kijken of het blijft gebeuren.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
NeeBarleone schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:48:
Ben je in Schiedam geweest met je telefoon en is het mogelijk dat je op die plaats was ingelogd?
Zal jullie tips ff checken.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Mijn IP zegt ook altijd dat ik in Malden en omstreken zit. Ook op facebook ook op van die gerichte reclame die dan zogenaamd je IP uitlezen en dames in de buurt uitzoeken. Ik woon in Groningen om maar eventjes het verschil te noemen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mijn tel. IP komt uit Lopik 145.x.x.x
Die van Vianen en Schiedam waren 66.x.x.x
[ Voor 16% gewijzigd door SkyStreaker op 04-02-2012 17:19 ]
Je kan bij beveiligingsinstellingen van FB aangeven dat je elke keer als je inlogt met een nieuw apparaat een naam moet opgeven, misschien is dat een idee?
[ Voor 19% gewijzigd door Dr C op 04-02-2012 17:41 ]
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Het IP-adres invoeren in een WHOIS tooltje. Dan krijg je een uitdraai van de 'registratiegegevens' en dergelijke van wie en voor wie et cetera het blok IP-adressen is. En als daar dan T-Mobile/Vodafone/Telfort/KPN/whatever staat, dan weet je genoegcramwinckel schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:40:
Ik zou inderdaad het IP verifieren (al weet ik niet hoe je dat zou moeten doen van je tel., aangezien deze steeds weer veranderd).
Verwijderd
Dat werkt bij mij in ieder geval voor geen meter, ik moet iedere keer vanaf dezelfde laptop op dezelfde verbinding inloggen met de code die ik per sms krijg omdat het een ongeverifieerd apparaat is die ik al 5 keer toegevoegd heb.cramwinckel schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:40:
Ik heb ook de ervaring dat de lokaties van voor geen kant kloppen. Ik woon ook in Groningen en hij heeft wel eens aangegeven dat ik in Utrecht was ingelogd, terwijl ik daar niet geweest was. Ik zou inderdaad het IP verifieren (al weet ik niet hoe je dat zou moeten doen van je tel., aangezien deze steeds weer veranderd).
Je kan bij beveiligingsinstellingen van FB aangeven dat je elke keer als je inlogt met een nieuw apparaat een naam moet opgeven, misschien is dat een idee?