Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een zeer irritant probleem met mijn htc legend sinds gisteravond.

Het geval is namelijk dat bij elke actie waar tekstinvoer voor nodig is, deze bij de eerste letter al blijft hangen.
Met de home-knop is er nog terug te komen op het beginscherm, maar het onscreen toetsenbord blijft staan.

Ik kan dus geen berichten versturen, iets wat erg ongemakkelijk is aangezien ik het meest gebruik maak van whatsapp en sms.

Heeft iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb al tig keer de accu er uit gehaald en het ding opnieuw opgestart, maar zodra de tekstinvoer vast hangt is het toestel tergend langzaam.

Daar ik (nog steeds) een n00b ben met smartphones hoop ik dat iemand mij zou kunnen helpen :P

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:26
Houd, op het lege tekstvak, eens je vinger 1 a 2 sec. ingedrukt?
Vervolgens als je deze weer loslaat zie je het ballonnetje 'Input method'
Klik hier eens op en selecteer dan eens een andere invoer methode? (indien dit mogelijk is)

[ Voor 4% gewijzigd door SmiGueL op 04-02-2012 16:22 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dat doe gebeurt er niets, als ik eerst een spatie indruk komt er wel een scherm maar niet 'input method'.
Ik probeer nu eens een alternatief te downloaden, kan ik tenminste weer berichten versturen, in de market kan ik gelukkig wel tekst invoeren.

Verwijderd

Topicstarter
Even een kleine update: Gebruik nu touchpal en kan weer berichten versturen :) Probleem is dus niet opgelost, maar wel verholpen.