Laptop wil niet meer opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:48

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
De laatste keer dat ik mijn laptop op wou starten ging alles prima, ook gewoon afgesloten en niks raars gemerkt.
Nu probeer ik hem op te starten maar hij loopt op de een of andere manier steeds vast. Als ik op de power knop druk spint de harde schijf gewoon en er komt heel even "Acer Empowering People" te staan en hierna knippert er 2x linksbovenin een _ daarna gaat het scherm op zwart en na een halve minuut begint hij uit zichzelf opnieuw.

Info over de laptop: Acer Aspire 7551G. Originele laptop, half jaartje oud. Hij wordt eigenlijk nooit meegenomen en hangt altijd aan de voeding zonder accu erin.

Zelf heb ik geprobeerd om hem in veilige modus op te starten door tijdens het booten op F8 te drukken, echter komt hij niet bij het scherm dat ik veilige modus kan selecteren, en als ik te vaak op F8 druk klinkt er een piep elke keer als je op F8 drukt.

Er is geen verschil bij gewoon voeding of accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Soms helpt het om de accu er helemaal uit te halen en er weer in te stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:47
En wat als je een windows CD er instopt en via het bios die cd laat of lukt dat ook al niet. Zover ik weet is het bios gedeelte bij het empowering people moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:48

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
jan-willem3 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:19:
En wat als je een windows CD er instopt en via het bios die cd laat of lukt dat ook al niet. Zover ik weet is het bios gedeelte bij het empowering people moment.
Als ik er een gewone windows CD in stop (Windows 7 Install CD) en die laat installeren gaat de data die nu op de harde schijf staat dan niet verloren?