Toon posts:

powercolor, club3D, sapphire

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude gpu was een Assus hd4850 en is een kleine week geleden gecrashed.

Ondertussen is mijn oog gevallen op de kaart Hd6790 alleen zijn deze te vinden van zowel het merk powercolor, club3D en sapphire. http://tweakers.net/price...BZlpijZBWtZGpkaqAUW1tbCwA

Prijzen zijn +- hetzelfde en que inhoud en uitzicht bijna geen verschil (club3D en powercolor hebben wel enkele uitgangen minder) . Nu waar zit het verschil dan wel in??
Ook zit ik nog met de kaart 6850 in mijn gedachten heeft deze de voorkeur of ...

Mijn eisen zijn eigenlijk rond de prijs van 120, en dezelfde prestaties of beter dan de hd4850.
Ik speel af en toe eens LOL en cod.

Alvast bedankt
Kristof

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:47
Club3D en PowerColor hebben als ik me niet vergis hetzelfde moederbedrijf (ColorPower) en delen dan ook vaak hetzelfde ontwerp. Enige verschil is dat Club3D Nederlands is en PowerColor Aziatisch.

Als de specificaties van de kaarten hetzelfde zijn, dan raad ik je aan om reviews op te zoeken van deze kaarten waarin de koeler onder de loep wordt genomen; koeling en geluid.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
NitroX infinity schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:55:
Club3D en PowerColor hebben als ik me niet vergis hetzelfde moederbedrijf (ColorPower) en delen dan ook vaak hetzelfde ontwerp. Enige verschil is dat Club3D Nederlands is en PowerColor Aziatisch.
Dit is niet geheel correct. Clud3D is een zelfstandig Nederlands bedrijf en geen onderdeel van ColorPower. Powercolor lijkt ook niets te maken te hebben met ColorPower.
Als de specificaties van de kaarten hetzelfde zijn, dan raad ik je aan om reviews op te zoeken van deze kaarten waarin de koeler onder de loep wordt genomen; koeling en geluid.
Dat is inderdaad zo ongeveer het enige verschil, de kwaliteit van de borden en de koeling die er op zit. Daarnaast kunnen extra's een verschil maken. Zo heeft Sapphire een Sapphireclub waar je je kaart kunt registreren en kans maken op prijzen zo nu en dan.