Mijn vader heeft recentelijk een foto speciaalzaak overgenomen genaamd x. Nu was ik dus een aantal dingen aan het uitzoeken voor hem en kwam ik onze concurrent tegen op twitter onder de naam x. Vreemd, want zijn bedrijf heeft een geheel andere naam en is gevestigd in een andere plaats. Op zijn twitter pagina kwam ik er achter dat hij ook een domeinnaam heeft geregistreerd genaamd x.nl!
Onze website is x.nl.
Het lijkt er dus op dat onze concurrent een twitter naam en domeinnaam heeft geregistreerd op onze naam, en hier zijn wij niet zo blij mee omdat mensen verward kunnen worden en @xaanzien voor ons bedrijf (en voor het domein net zo)
Ik heb met twitter al contact opgenomen over deze kwestie en ik wacht nog op antwoord. Maar wat kan mijn vader doen aan het domeinnaam van de concurrent?
Alvast bedankt!
(hopelijk staat dit in het juiste forum, if not, please move)
Onze website is x.nl.
Het lijkt er dus op dat onze concurrent een twitter naam en domeinnaam heeft geregistreerd op onze naam, en hier zijn wij niet zo blij mee omdat mensen verward kunnen worden en @xaanzien voor ons bedrijf (en voor het domein net zo)
Ik heb met twitter al contact opgenomen over deze kwestie en ik wacht nog op antwoord. Maar wat kan mijn vader doen aan het domeinnaam van de concurrent?
Alvast bedankt!
(hopelijk staat dit in het juiste forum, if not, please move)
[ Voor 4% gewijzigd door hostler op 15-12-2013 21:04 ]