Ik heb laatst mijn desktop schoongemaakt met perslucht (spuitbus). Nadien viel mij op dat na afsluiten windows de duidelijke klik (lijkt wel op een relais) uitblijft. Er blijft op de een of andere manier power op staan. Wanneer weer op de powerknop gedrukt wordt start windows normaal weer op en geeft verder geen problemen. In de bios worden ook geen absurde temperaturen weergegeven. Zou de spuitbus ergens condens veroorzaakt hebben?
De cpu fan + de case fans blijven alle draaien. Tevens kan de dvd brander geopend worden.
Heeft iemand dit geintje ook wel eens gehad en wat is wijsheid om in welke volgorde dingen te gaan demonteren en hermonteren. Kan dit ook een probleem van de powerswitch zelf zijn? Of zou er condens onder de processor gekomen zijn wat dit veroorzaakt.
De cpu fan + de case fans blijven alle draaien. Tevens kan de dvd brander geopend worden.
Heeft iemand dit geintje ook wel eens gehad en wat is wijsheid om in welke volgorde dingen te gaan demonteren en hermonteren. Kan dit ook een probleem van de powerswitch zelf zijn? Of zou er condens onder de processor gekomen zijn wat dit veroorzaakt.