Toon posts:

minidiscworld.nl ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ben van plan om een minidisc te gaan kopen bij minidiscworld.nl. heeft iemand hier ervarng mee? en zou je die dan ff willen delen. alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
(andere vraag mode aan)
Weet iemand ook andere winkels om md-recorders online te kopen?

alvast bedankt

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

zie in de FAQ het links gedeelte...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, maar dat is niet echt helemaal duidelijk, heb liever wat ervaringen met ... snappie. iig bedankt. ben ondertussen ook ff aan het rondneuzen

• ALH
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Tja, ik heb mijn portable md-speler/recorder gewoon bij vogelzang gekocht. Voor zulke grote bedragen doe ik niet over i-net :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
kook niet, postorder :P

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Humm.. jah.. heb daar 2 koptelefoons gekocht.. had heb binne 2 dagen in huis.. geen gezeur .. snelle levering..

relaxte lui

Verwijderd

Topicstarter
dat bedoel ik. thnkx

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Yup, prima zaak!
Heb er op zondag de sony MZ-R900 besteld, dinsdag in huis! lekker vlot dus!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Ik heb een maand geleden een sony mr-r91 gekocht via www.webvoordelig.nl. Echt perfect... Ik had de MZ-R90 besteld. Die hadden ze niet meer op voorraad omdat de 91 net uit was gekomen. Ik kreeg een mailtje dat ie niet meer op voorraad was en dat ik met een reply mijn bestelling kon annuleren. Maar ik kon er ook voor kiezen voor dezelfde prijs de 91 te ontvangen. keus snel gemaakt natuurlijk :):):):) Bestelling geplaatst op maandagavond 23.00 uur, levering woensdagochtend om 10.00 uur!!! Prijs inclusief verzendkosten 730,- piek, ruim 100 minder dan in de winkel.

Verwijderd

Topicstarter
ok. bedankt. ik heb er nu me mz-r700 besteld., ben wel beniuwd nar de mdlp zooi. hej. de groete
Pagina: 1