Toon posts:

eredivisie live

Pagina: 1
Acties:
  • 562 views

Verwijderd

Topicstarter
is er ook een manier om eredivisie live via een usb stick etc.. te krijgen?
ik heb al veel gezocht en ik heb eyetv en hybrid stick gevonden,maar daar moet je voor betalen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je een satreceivertje hebt op USB kun je daar prima je eredivisie live abo op ontvangen lijkt me toch.
Wat voor USBstick heb je nu dan?

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:35
Volgens mij is eredivisie live ook een betaalzender, an sich niet heel gek dat je daar voor dient te betalen?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een dvb-t stick
ik wil een soort stickje ofzo zodat ik eredivisie live gratis kan ontvangen
ik lees nou op tweakers over usb smartcardreafdders etcc..
moeilijke verhaal...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En waarom denk je dat je een betaalzender gratis zou kunnen ontvangen?

Verwijderd

Topicstarter
omdat het via sopcast ook kan?

• luuksnijmegen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-01 13:41
Dat is natuurlijk heel anders :P Jij wilt met je stickje een gecodeerd signaal uit de lucht gaan trekken, dat lukt niet lijkt me. Die sopcast van je werkt met een link, opgezet door iemand die (volgens mij?) zijn abbo doorspeelt. Dus wel gratis, maar heel anders dan via een kastje, stickje, usbding of wat dan ook. Koppel dan je tv/laptop aan je tv, en speel met sopcast, doen wij hier thuis ook. Vaak wel redelijke kwaliteit!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:35

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Let ik ook een weekendje wat minder op en hebben we dit. Ten eerste kompleet in het verkeerde deel van het forum, liever gezegd geheel het verkeerde forum. Hulp vragen bij het omzeilen van dergelijke beveilingen is not done hier op GoT. Als je wilt kijken, dan betaal je maar een abo. Daarnaaast lijkt heeft het al helemaal niets met I/O controllers of opslagmedia te maken, daarom gaat dit topic op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.