Ik heb een domeinnaam, waar ik een aantal subdomeinen op heb aangemaakt (bijvoorbeeld test.domeinnaam.nl). Nu wordt alles lokaal gehost, maar wil ik bepaalde subdomeinen elder hosten (ik zet de server zelf uit 's nachts, kostenbesparen, maar wil bepaalde data gewoon altijd beschikbaar hebben). Hiervoor heb ik dat subdomein werkende op een sixserve.net domein. Ik ging er vanuit dat het zo simpel was als een cname aanmaken; test.domeinnaam.nl naar test.moizie.sixserve.net
Echter, dit werkt niet, ik krijg een squidix sixserve No Site There is No Site Configured at this Address - error. Als ik rechtstreeks naar test.moizie.sixserve.net ga werkt de site wel.
Wat is hier de oplossing voor? Blokkeert sixserve dit op een of andere manier? Of werkt dit gewoon niet via cnames?
Waar die error vandaan komt weet ik niet, variaties op de url geven gewoon 404 not found, terwijl dit een specifieke pagina is.
Echter, dit werkt niet, ik krijg een squidix sixserve No Site There is No Site Configured at this Address - error. Als ik rechtstreeks naar test.moizie.sixserve.net ga werkt de site wel.
Wat is hier de oplossing voor? Blokkeert sixserve dit op een of andere manier? Of werkt dit gewoon niet via cnames?
Waar die error vandaan komt weet ik niet, variaties op de url geven gewoon 404 not found, terwijl dit een specifieke pagina is.