Zijn allebei goed.
Kdenk dat je ze beide van binnen moet vergelijken en je mobo/kaarten/drives/DIMMs in gedachten houden. Sommige kasten willen nog wel eens ruimte tekort komen bij bepaalde combinaties van DIMM en 3,5 inch drives.
Kdenk dat je ze beide van binnen moet vergelijken en je mobo/kaarten/drives/DIMMs in gedachten houden. Sommige kasten willen nog wel eens ruimte tekort komen bij bepaalde combinaties van DIMM en 3,5 inch drives.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
DIE EERSTE, heb ik hiero, heb em wel zwart geverfd. Maar wat betreft afwerking is de inwinkast een topper en vreselijk stille voeding. Ideaal voor m'n dvd computertje.
Echt een aanrader, ik heb em tweedehands gekocht voor 50,-.
Echt een aanrader, ik heb em tweedehands gekocht voor 50,-.
PreciesOp vrijdag 23 maart 2001 19:43 schreef schumache het volgende:
Die beide kasten zijn niks vergeleken met de a**ec kast
Als Dwaashaas in de buurt van Amersfoort woont moet tie maar ff komen kijken.....dan is hij gelijk verknocht :):):)
Of Dwaashaas moet hier [reclame-verwijderd] effe loeren....
maar van zo'n treinreisje word je wel moet
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Volgens mij een ondergewaardeerde kast die Inwin 500. Heb zelf een Q500, en die voldoet uitstekend:) Goed afgewerkt, veel ruimte en lekker stevig. En hij heeft het grote voordeel dat hij er stukken beter uitziet als zo'n Aopen kast met mieterige kleurtjes.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Treb: Geen reclame meer maken ajb.
Vanaf dit tijdstip vandaag geld: Per post waarin je je eigen spullen aan de man probeert te brengen krijg je een waarschuwing (en je krijgt er eigenlijk maar 1, de 2e is een BAN).
Vanaf dit tijdstip vandaag geld: Per post waarin je je eigen spullen aan de man probeert te brengen krijg je een waarschuwing (en je krijgt er eigenlijk maar 1, de 2e is een BAN).
Bericht hierboven
Hoi Floris, No Problem.Op zaterdag 24 maart 2001 10:54 schreef Floris_Diemel het volgende:
Treb: Geen reclame meer maken ajb.
Ik zag al dat je die andere op slot heb gegooit en ik heb er alle begrip voor.
Thanx for the warning, Treb zal zijn leven vanaf nu beteren
Pagina: 1