Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Symantec System Recovery SBS licentie

Pagina: 1
Acties:

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 22:17
Beste tweakers,

We hebben een 5 jaar oude server met SBS 2003 staan, en omdat NTbackup niet meer naar behoren werkt, zijn we genoodzaakt een andere backupoplossing te zoeken. Na een tijdje geëxperimenteerd te hebben met Symantec System Recovery SBS, ben ik bereid een licentie te kopen.

Wanneer ik in de Pricewatch zoek naar dit pakket, kom ik het volgende tegen. Bij nader onderzoek valt dit licentietype die door alle shops worden aangeboden onder het Symantec System Builders Program. Hierin staat onder andere dat het product niet apart mag worden verkocht en alleen mag worden geleverd bij een nieuwe server.

Ik kan op internet echter geen een normale licentie vinden die niet onder het System Builders program valt. Wat raden jullie aan? Gewoon deze licentie kopen? Of toch opzoek gaan naar een echte retail licentie?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat komt omdat die system builders licentie voor system builders (oftewel systeembouwers) bedoeld is, en niet voor normale bedrijven. Die dienen een normale licentie te kopen :)

Maar wat let je om Symantec of je standaard softwareleverancier te bellen om te vragen wat een licentie zou kosten? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 11:29
Wij hebben onlangs gewoon losse licenties van dit product gekocht. Kijk maar op de shop van de website van Symantec.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.