Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepebril
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-03-2023
Ik zag op pricewatch de volgende koeler voor een wel hele lage prijs:
http://tweakers.net/price...d-solutions-siberian.html
Echter ik kan geen reviews vinden online. Heeft iemand er ervaring mee? Het is een prijs dat je zegt het kan niks zijn, is dat echter ook het geval?

Albert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Tot een tdp van 82 watt, dus is niet voor highend-overclocking doeleinden.

Voor de rest lijkt hij mij lekker stil en een leuke vervangen voor een standaard cooler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

IS maar een kleintje gezien de foto, en dan in verhouding met de 80mm fan die er opzit.
Dus ik verwacht eigenlijk redelijk vergelijkbare prestaties als de stockfan.
Maar das speculatie, en geen ervaring.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepebril
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-03-2023
Nog vergeten te melden ik wil hem gaan gebruiken op een Dual Core, PC van een paar jaar oud socket 775. Ik verwacht dus geen high end performance, maar gewoon een stuk stiller dan wat er nu standaard bijgeleverd is. Wil alleen weten of hij het een tijdje volhoud, of al na een paar maanden begint te piepen en te zuchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht niet dat ie stiller is dan wat er stock op zit. 80mm en ze beweren 10db, ik zou het niet geloven.
Als ik jou was zou ik voor een tientje meer iets kopen met een 120mm fan.

Die prijs + 80mm fan maakt dat ik het niet zou kopen
Pagina: 1