Word 2010 crashes

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
hey mensen,

ik zit met een probleem. Mijn Word crasht atm iedere keer waarneer ik hem een file laat openen. Dit gebeurd 2x, en als ik hem vervolgens laat werken in safe mode, werkt het wel allemaal.

Had al zitten kijken naar Normal.dot, maar die kan ik nergens terug vinden dus ik denk dat daar het probleem sowieso niet in zit.

Iemand hier toevallig enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Iets wat je niet kan vinden, is er nog wel... Bij mij staat mijn "oude" normal.dot in "C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\Microsoft\Templates".

Ik mis alleen of het probleem zich echt bij ELKE file voordoet, of bij DEZELFDE file of whatever?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
elke file, maakt niet uit welke ik open. Gebeurd ook alleen maar bij Word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Het helpt ook wel eens om de exacte foutmelding bij de crash te posten. Complete herinstallatie desnoods (na clean) en dus die %appdata% cleanen?

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
ik krijg in principe geen foutmelding. Krijg gewoon direct de melding dat Word niet meer werkt.

Herinstallatie en verwijdering van de files in %appdata% hebben ook geen effect gehad, heb ik gister geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Staat er ook geen meldingen met een foutcode in het eventviewer?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Wat gebeurt er als je Word gewoon opent, een nieuw bestand maakt, daarin een regeltje tekst typt, opslaat, en vervolgens dat bestandje opent?

Geen invoegtoepassingen die dwars liggen?

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Coffeemonster schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:38:
Wat gebeurt er als je Word gewoon opent, een nieuw bestand maakt, daarin een regeltje tekst typt, opslaat, en vervolgens dat bestandje opent?

Geen invoegtoepassingen die dwars liggen?
alles gaat goed totdat ook dit bestand weer geopend wordt, dan crasht het weer. Krijg ook geen melding, alleen dat Word gestopt is met werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

In safe-mode werkt het wel. Begin eerst naar je add-ins te kijken en die allemaal uit te schakelen. Schakel ze dan 1 voor 1 bij en je hebt je oorzaak :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaak gaat het bij crashes om een bluetooth of pdf addin. zowel com als .net addins bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
thx, lag idd aan een bluetooth addin. ^^ die als eerste uitgezet en nu werkt wel alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Raxious schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:22:
thx, lag idd aan een bluetooth addin. ^^ die als eerste uitgezet en nu werkt wel alles.
Troubleshooting 101... ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
^^'

tjah, ik gebruik word alleen maar om ff een verslagje te typen ofzo. Had ook al op internet zitten zoeken, maar dan kwam je constant terecht op het Normal.dot bestand.
Pagina: 1