[V&A] Wijziging User Review - Double-X-L- FoNnEke

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 23:03
Had een telefoon in veiling staan van 1 week waarbij ik benaderd werd door Kapoon en FoNnEke.
FoNnEke bood in eerste instantie 100,- via DM terwijl ik van Kapoon reeds het openingsbod van 125,- kreeg. Beide gevraagd om dit in de veiling te zetten waarop FoNnEke 125,- geplaatst had.
Kapoon zocht met spoed en bood hoger maar wilde dan de veiling (nog 5 dagen) niet afwachten.
Daarmee ging ik akkoord waarop ik de AD verwijdert heb nadat ik het geld binnen had.
FoNnEke een DM gestuurd:

Hi,

Helaas is de telefoon direct verkocht.
Bedankt voor uw reactie en interesse.

Grt

Waarop ik als reactie kreeg:

waarom dat, ik was hoogste bieder in de veiling .... dit is geen zaken doen.

En daarnaast mijn eerste 1 ster beoordeling.
Nu was zijn/haar bod in eerste instantie 100,-, dat werd verhoogd naar 125,- vervolgens krijg ik een mooi 'direct kopen' aanbod waar ik op in ben gegaan en de veiling 5 dagen voor tijd gestopt heb.
Een 1 ster beoordeling is dan in mijn beleving niets minder dan het botvieren van frustraties.

Edit: ter aanvulling is de 1 ster beoordeling bij 'voldoet aan beschrijving' al helemaal ongegrond.

[ Voor 4% gewijzigd door Double-X-L op 03-02-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind als je zaken doet het niet normaal dat je je hoogste bieder geen kans geeft om te reageren.

dat is gewoon slecht. dus je voldoet niet aan beschrijving anders had je het er bij gezet. ( dat je hem ook zo gewoon kon verkopen zonder de hoogste bieder in te lichten van te voren ) en hem dus gewoon voor niets laat bieden.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
Ik ben ten allen tijden vrij om op een goed bod van wie dan ook in te gaan.
Ik heb laten weten wat de status was/is en verder heb/had ik totaal geen verplichtingen aan jou.
Het bod was prima en van het take-it-or-leave-it principe, I took it.

Hoe kom je erbij dat ik verantwoording moet afleggen als ik je gewoon op de hoogte hou?
Dan denk ik dus niet dat wij hieruit gaan komen en kan ik alleen eenzelfde retourtje afzender doen.
Blijf het erg jammer vinden dat we met dit soort feedbacks gaan komen als er geen koop is geweest.
Dit soort frustratie uitingen voegen niets toe aan het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
Nadat ik hem zijn kinderachtige gedrag maar retour heb gedaan komt hij nu weer met een extra beoordeling.
2 x een 1 ster beoordeling zonder enige vorm van onderbouwing, pure frustraties.
Kan niet anders zeggen dat dit wel bijzonder trieste vormen aan gaat nemen.
Is er verder geen enkele manier om dit een halt toe te roepen?

Ben ze hier nog nooit zo kinderachtig tegengekomen.

Edit: kan in ieder geval 1 van die Jip en Janneke feedbacks verwijdert worden?

[ Voor 9% gewijzigd door Double-X-L op 03-02-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Reviews over en weer zijn verwijderd. De veiling heeft een indicatieve functie en je kan er -ook als hoogste bieder- geen rechten aan ontlenen. Daarom een slechte review geven is us ongegrond. De review 'terug' is daarmee overbodig geworden en ook verwijderd.

Dit topic is gesloten.