Ik wil een Nokia 3310 gaan kopen, maar het gaat me alleen om het toestel niet om het abonnement. Bij www.algebeld.nl kost het toestel f 249,- inclusief een jaar abonnementsgeld (Dutchtone Allin 60) geen verzendkosten. Weet iemand een voordeligere optie?
volgens mij is dutchtone prepay 300 piekies ofsow...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Je bedoeld dat je 249 piek betaald en daar zit al een abbo bij voor een jaar, alvast betaald?
Zo jah: doe dan
Zo Nee: je wordt hard geneukt, 3310 kost met prepay 299. Met abbo krijg je ongeveer al geld bij
Zo jah: doe dan
Zo Nee: je wordt hard geneukt, 3310 kost met prepay 299. Met abbo krijg je ongeveer al geld bij
als ik die actie goed lees daar, krijg je een nokia 3310 gratis bij een allin180 en van dat abonnement hoef je 5 maanden geen abonnementskosten te betalen. blijft dus over 7 maanden wel betalen, komt dus in totaal uit op 7*45=315 piek voor een jaar.
dan heb je dus en het toestel en een jaar lang bellen voor 45 gulden in de maand...
dan heb je dus en het toestel en een jaar lang bellen voor 45 gulden in de maand...
Het lijkt best een redelijke aanbieding. Maar mn broertje had een 3310 gehaald bij de AH. Hij had namelijk een bon van 70 piek korting. Dan komt die prepaid op 240 piek en das volgens mij niet duur
Verwijderd
ik heb de mijne voor 309,- (exc.25,- verzendkosten) van kpn en een simkaart en
65,- beltegoed erbij.
Deze heb ik gehaald bij www.gsm.nl
mzzl
65,- beltegoed erbij.
Deze heb ik gehaald bij www.gsm.nl
mzzl
Pagina: 1