Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar een software waarin ik een ledenbestand kan maken en daarin eventueel een contributie overzicht.
Ik gebruik nu adres2000 en dat werkt opzich wel fijn.
Alleen zit ik met een aanpassing die ik wil doen waar ik niet uit kom.
Dit is een printscreen hoe ver ik nu ben:

Je ziet de tab januari.Daar staat normaal kerstkaart.Denk dat je daar aan kunt vinken om iemand een kerstkaart te sturen.
Nu zou ik daar graag 12 tabbladen hebben van elke maand.Alleen ik kan nergens vinden hoe ik die kan toevoegen.
Dit bedoel ik dan in het grote scherm.Niet in het popup venster.Die moet je daar zelfs uit kunnen zetten.
Ik heb het help stuk al helemaal doorgelezen en via google en dergelijke gezocht maar kom er niet uit.
Weet iemand hoe je dit moet veranderen?
Of heeft iemand een ander programma wat ongeveer hetzelfde idee heeft?
Ik moet dus eigenlijk:
Een lijst hebben met namen.
Als ik op een naam klik , komt er een venster naar voren met al de gegevens van die persoon
De functie tot invullen van contributie.Zo ie zo een zichtbare melding.Ik hoef geen geautomatiseerd systeem dat ik een bericht krijg dat iemand nog moet betalen.
Via google en dergelijke is er zat te vinden , maar dat is allemaal software van bedrijven waarvan je lid moet worden en dergelijke en ik wil dit graag in eigen beheer houden.
Ik doe dit als vrijwilligerswerk bij een sportvereniging voor kinderen en daarom is het budget niet hoog.
Vandaar dat adres 2000 een perfecte oplossing was.
Ik hoor graag of iemand me kan helpen.
PS ik hoop dat ik dit in de goede sectie heb geplaatst.
Wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen.
Ik ben opzoek naar een software waarin ik een ledenbestand kan maken en daarin eventueel een contributie overzicht.
Ik gebruik nu adres2000 en dat werkt opzich wel fijn.
Alleen zit ik met een aanpassing die ik wil doen waar ik niet uit kom.
Dit is een printscreen hoe ver ik nu ben:

Je ziet de tab januari.Daar staat normaal kerstkaart.Denk dat je daar aan kunt vinken om iemand een kerstkaart te sturen.
Nu zou ik daar graag 12 tabbladen hebben van elke maand.Alleen ik kan nergens vinden hoe ik die kan toevoegen.
Dit bedoel ik dan in het grote scherm.Niet in het popup venster.Die moet je daar zelfs uit kunnen zetten.
Ik heb het help stuk al helemaal doorgelezen en via google en dergelijke gezocht maar kom er niet uit.
Weet iemand hoe je dit moet veranderen?
Of heeft iemand een ander programma wat ongeveer hetzelfde idee heeft?
Ik moet dus eigenlijk:
Een lijst hebben met namen.
Als ik op een naam klik , komt er een venster naar voren met al de gegevens van die persoon
De functie tot invullen van contributie.Zo ie zo een zichtbare melding.Ik hoef geen geautomatiseerd systeem dat ik een bericht krijg dat iemand nog moet betalen.
Via google en dergelijke is er zat te vinden , maar dat is allemaal software van bedrijven waarvan je lid moet worden en dergelijke en ik wil dit graag in eigen beheer houden.
Ik doe dit als vrijwilligerswerk bij een sportvereniging voor kinderen en daarom is het budget niet hoog.
Vandaar dat adres 2000 een perfecte oplossing was.
Ik hoor graag of iemand me kan helpen.
PS ik hoop dat ik dit in de goede sectie heb geplaatst.
Wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2012 09:00 ]