All-in-one tool voor website

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:56

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee je op je site 3 dingen kan doen :

- gewoon site beheren ( eigenlijk dus gewoon html paginas maken )
- forum
- systeem waarmee leden zelf documenten kunnen uploaden naar de site ( verslag vergadering enz ), liefst gekoppeld aan het forum, zodat het met dezelfde gebruikersnaam kan.

Het site beheren deel, is eigenlijk ja, gewoon notepad ofzo, dus dat is het probleem niet.
Maar de 2 anderen dus wel.
Ik vermoed dat ik naar een soort CMS moet uitkijken ? Maar met welke heeft de tweaker goede ervaring, en zijn "makkelijk" te implementeren en overzichtelijk te beheren ?
En kan dit ook bij alle hostingproviders draaien ? Vermoeddellijk zal de site bij one.com gehost worden.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
We hebben hier op GoT verschillende topics over CMSén. Je zou eens naar Joomla kunnen kijken. Deze heeft ook een topic op GoT dacht ik (Kun je vast wel vinden via de search).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Misschien Wordpress in combinatie met BuddyPress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik zou eens kijken op het grote internet. Bijvoorbeeld CMS Matrix heeft een klein lijstje voor vergelijkingsmateriaal. Zoeken mag je zelf doen (Welk programma is nou eigenlijk het beste?).

Mocht je nu een shortlist hebben gemaakt en je wil graag wat onderbouwde meningen willen horen, dan mag je een nieuw topic openen. Zorg daarbij wel dat je wat meer moeite in je topicstart steekt. Zet bijvoorbeeld de (in jouw ogen) pro's en con's van de keuzes op een rijtje. Zorg ook dat het topic voldoet aan de quickstart.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.