Omdat ik sinds deze week een tablet heb, heb ik maar weer eens een draadloze router (Router
aangesloten. Deze is verbonden via een andere router (Router A) op een LAN poort (dient dus al switch). Nu ben ik google aan het pingen en krijg soms een destination unreachable en soms (op het moment dat ik nu typ eigenlijk constant) gewoon een reply. Dit is op mijn laptop.
Echter op mijn tablet (Sony Tablet S, Android) krijg ik wel verbinding met de router maar kan ik niet het internet op. Dit werkt op andere netwerken (WEP en WPA2) wel gewoon goed.
Nu merk ik ook op dat de average ping respons op 33ms ligt en soms uitschiet naar 120ms/105ms/170ms.
Iemand enige idee waar dit aan ligt?
Als ik mijn laptop direct aansluit op router A loopt het als een zonnetje... Ik wordt hier echt gestoord van omdat het gewoon niet logisch is
Echter op mijn tablet (Sony Tablet S, Android) krijg ik wel verbinding met de router maar kan ik niet het internet op. Dit werkt op andere netwerken (WEP en WPA2) wel gewoon goed.
Nu merk ik ook op dat de average ping respons op 33ms ligt en soms uitschiet naar 120ms/105ms/170ms.
Iemand enige idee waar dit aan ligt?
Als ik mijn laptop direct aansluit op router A loopt het als een zonnetje... Ik wordt hier echt gestoord van omdat het gewoon niet logisch is
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl