2 dagen geleden heb ik stof van de cpu koeler verwijderd en mijn cpu is sindsdien te heet waardoor mijn computer na ongeveer 2 uur internetten of 5 minuten een game spelen zomaar uitvalt. Als ik de computer dan weer aan doe en in de bios kijk, is de cpu ong. 74+ graden wat mijn processor blijkbaar niet aankan. Ik heb weinig verstand van computers en alle onderdelen dus het zou zomaar eens kunnen zijn dat ik de koeler verkeerd om heb aangesloten.
Ik heb de koeler aangesloten met het logo van amd aan de bovenkant. Op een afbeelding zie ik de ventilator met het 'serienummer' aan de bovenkant. Ik zou echt niet meer weten wat de bovenkant is en ik hoop dat graag van u te horen. Want het lijkt mij namelijk zo dat als de verkeerde kant bóven zit, de lucht de verkeerde kant word opgeblazen.
Hoe kan je zien wat de boven of onderkant is? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb de koeler aangesloten met het logo van amd aan de bovenkant. Op een afbeelding zie ik de ventilator met het 'serienummer' aan de bovenkant. Ik zou echt niet meer weten wat de bovenkant is en ik hoop dat graag van u te horen. Want het lijkt mij namelijk zo dat als de verkeerde kant bóven zit, de lucht de verkeerde kant word opgeblazen.
Hoe kan je zien wat de boven of onderkant is? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.