Mijn vriendin heeft iets aangeschaft bij een webwinkel. De artikelen bevallen totaal niet en zij wil ze terugsturen.
Wat doe je dan? Je zoekt op de betreffende website hoe je iets retour kunt zenden.
Retourzenden kan onder de volgende voorwaarden
Maar dan ook nog het volgende.
Je hebt dus geen referentie wat hun oude prijs was/is en men verwijst naar prijzen van anderen.
Deze 'voorwaarde' staat overigens niet in de AV maar op de pagina 'klantenservice' ergens onderaan.
Wat doe je dan? Je zoekt op de betreffende website hoe je iets retour kunt zenden.
Retourzenden kan onder de volgende voorwaarden
Euhm... Wettelijk heb je recht op 7 dagen zichttermijn. Echter verlangen ze dat je na 3 dagen dit al meldt. Ik vraag me af of ze dit wel mogen verlangen... Dus als ik de 4de dag aangeef dat ik wil terugsturen mag dat (vermoed ik) volgens hen niet.Voor alle internetbestellingen geldt dat u zonder opgaaf van reden binnen zeven werkdagen na levering de bestelling mag retourneren. Alle retourzendingen dienen binnen 3 dagen na levering per mail aangemeld te worden via g*****@*****.com
Maar dan ook nog het volgende.
En hier gaat het mij voornamelijk om. Alle artikelen hebben een 'korting' van 60% of meer. Overigens vermeld men niet de oude prijs van de winkel zelf maar staat er bijvoorbeeld "Elders € 50,- bij ons € 16,50"Let op: artikelen die meer dan 60% korting hebben, kunnen niet meer retour.
Je hebt dus geen referentie wat hun oude prijs was/is en men verwijst naar prijzen van anderen.
Deze 'voorwaarde' staat overigens niet in de AV maar op de pagina 'klantenservice' ergens onderaan.