Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gratis virus scanner

Pagina: 1
Acties:

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-11 20:40
Ik ben op zoek naar een gratis antivirus scanner voor op een laptop? Het is voor mensen die het vragen.

Een goeie scanner , eenvoudig te bedienen enzz

Iemand een idee daarvan?

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:48
avg....

www.google.nl

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[Google=gratis virusscanner]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
MS Security essentials :)

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

^ Post is hierboven!

• Deefje85
ja dat weet ik wel.Maar je gaat ook niet zomaar de eerste en de beste op je pc /laptop gooien

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Deefje85 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:45:
[...]

ja dat weet ik wel.Maar je gaat ook niet zomaar de eerste en de beste op je pc /laptop gooien
Zoek dan eens op reviews virusscanners, genoeg keuze. En een goeie virusscanner mag toch wel wat kosten?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Bij windows 7 zou ik gewoon microsoft security essentials installeren. Gratis, licht en het herkent virussen net zo goed als meeste betaalde programma's aangezien het aan dezelfde database zit.

AVG zou ik af raden. Is niet uit te zetten en is moeilijk met instellingen toepassen. Zou dan eerder voor avast gaan.

Mac weet ik niet, linux gewoon niet doen

[ Voor 29% gewijzigd door Gropah op 02-02-2012 17:50 ]

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:28
En anders kun je Avast! ook nog proberen. Die heb ik al jaren, en hij bevalt me prima (wel even alle meldingen uit zetten), nooit omkijken naar.

• Deefje85
het is voor mensen, die niet zoveel doen op de laptop. lezen en een website bezoeken

• Pantera88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-11 00:19
http://www.makeuseof.com/tag/ten-best-antivirus-programs/

Maar zoals boven al vermeld: security essentials doet zijn werk prima, je ziet het alleen wanneer er echt iets aan de hand is, en vergt nauwelijks iets van je systeem.

AVG zou ik ook beslist niet aanraden. popt veel te vaak op, is log en schijnt nogal eens wat te missen.

• Han
  • Niet online

Han

Deefje85 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:45:
[Google=test gratis virusscanner 2011]

Enne...

Het algemeen beleid #quickstart <-- handig om eens door te lezen voordat je een topic aanmaakt. Dan weet je precies wat er eerst van jou zelf wordt verwacht en wat je allemaal moet vermelden in je topicstart :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Deefje85
Ja sorry voor het rape topic.Het was dringend.

AVG ben ik zo al niet meer (zekers in de tijd niet met hun verkeerde update al) Heb hun inderdaad avast aangeraden.

Alvast bedankt voor jullie info

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Graag zou ik je wel willen wijzen voor een volgende keer op onze Het algemeen beleid #quickstart

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1