Toon posts:

Toetsenbordfilter bij laptops: chicklet of matje

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien wel handig om te kunnen zoeken op chicklet of matje toetsenbord bij de laptops.

En over het matte of glossy schermfilter bij de laptops neerzetten hoor ik altijd 'smoezen' om het niet te doen omdat de scheidslijn vaag zou zijn, of omdat het niet opgegeven wordt door de fabrikant. Lijkt mij grote onzin, maar goed. Helemaal als er wel zoiets vaags mogelijk is als zoeken op Desktop-replacement, Netbook, Notebook, Tablet-notebook, Ultrabook. Daarbij is natuurlijk veel meer overlap, vaagheid en subjectiviteit. Ben benieuwd wie daar de indeling op doet, lijkt me toch lastiger dan de simpele keuze glossy of mat scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 21:13

Sick Nick

Drop the top!

Hangt er denk ik meer vanaf of fabrikanten dat soort gegevens op een relatief simpele manier publiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net zoals ze 'laptoptype' niet specificeren? :)

Ik zie daar slechts 1 desktop-replacement laptop staan. Nou, mijn U31SD gebruik ik ook als desktopreplacement. Je zou het trouwens naast een laptop ook een ultraboek kunnen noemen. Zit je met 1 laptop al in 3 categorieen tegelijk, handig zoeken. :)

De tweakers kunnen toch makkelijk toetsenbord aanvullen/verbeteren chicklet of niet? Simpel toch?

En over glossy/mat. Zet er dan tenminste een paneeltype bij, zoals IPS en keuze's. Dat staat bij de gewone monitoren ook. Of is het beeldscherm in je laptop daar te min voor? Lijkt me criteria #1 voor een laptop, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Want jij weet meer dan de mensen die hier iedere dag talloze fabrikantsites en andere bronnen voorbij zien komen om de productinformatie te verrijken/verifiëren? Als dat zo is, hoor ik het graag van je.

De specificatie laptoptype is gebaseerd op feitelijke info die eenvoudig voorhanden is. Bij schermtype is dit dus niet het geval. Appelen en peren dus.

Gelukkig zijn er andere users die deze zaken meer conform de algemeen geldende regels van goed fatsoen weten aan te kaarten. Omdat zij dit middels steekhoudende argumenten doen in plaats van verwijten en aannames, komen ze er op korte termijn aan.

Vanwege de formulering en omdat de onderwerpen al in andere topics besproken worden gaat deze wegens een absoluut gebrek aan meerwaarde op slot.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Dit topic is gesloten.