Zou het niet beter zijn als Tweakers gewoon een Win2k-server neerzet met SQL Server erop ? 
Ik krijg al de hele dag database-errors !
Verwijderd
Proef ik hier nu een flame-bait:?Op vrijdag 23 maart 2001 16:11 schreef maikel het volgende:
Zou het niet beter zijn als Tweakers gewoon een Win2k-server neerzet met SQL Server erop ?
Verwijderd
LOLOp vrijdag 23 maart 2001 16:11 schreef maikel het volgende:
ben verbaast dat er nog geen rechtzaken geweest zijn over de naam van deze dosshell, het is nl. een misleidende naam, win2k is helemaal niet geschikt als serverOp vrijdag 23 maart 2001 16:11 schreef maikel het volgende:
Win2k-server
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Nee je moet met oude feiten uit de kast komenOp zaterdag 24 maart 2001 02:15 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
ben verbaast dat er nog geen rechtzaken geweest zijn over de naam van deze dosshell, het is nl. een misleidende naam, win2k is helemaal niet geschikt als server
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor het jatten van m'n icoontje.Op zaterdag 24 maart 2001 02:03 schreef Scorpdegekste het volgende:
Onzinnige uitspraak maikel...
plz think before acting en geen onnodige forumruimte in beslag nemen...
SLOTJE!
Verwijderd
ff laten zien dat wij ook kunnen flamenOp zaterdag 24 maart 2001 13:21 schreef Paz het volgende:
hmmm, het is idd niet het juiste forum en ook op een nogal 'flamebait-erige' manier gesteld door iemand die niet weet waar hij het over heeft, maar op nou te zeggen dat win2k server niets is valt me ook weer tegen.
2kserver is bepaald niet slecht, en waarschijnlijk zou tweakers er ook goed op kunnen lopen.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Wat een sukkel, Icoondief!!!Op zaterdag 24 maart 2001 13:13 schreef 3DBlaster het volgende:
[..]
Bedankt voor het jatten van m'n icoontje.
Heb ik een hele avond lang aan zitten werken om dat goed, mooi en klein genoeg te krijgen.
Bedenk zelf wat origineels!:(
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Omdat hij van te voren al wist dit te gaan verliezen en de MicroShitNerds(MSN) Niet wou beledigen>:)Op zaterdag 24 maart 2001 01:57 schreef nelske het volgende:
[..]
Proef ik hier nu een flame-bait:?
Wie plaatst zoiets nou in Non-Windows Operating Systems!
Verwijderd
K dan JWOp zaterdag 24 maart 2001 20:36 schreef the_tag-man het volgende:
[..]
Omdat hij van te voren al wist dit te gaan verliezen en de MicroShitNerds(MSN) Niet wou beledigen>:)
Hoe kom je bij deze conclusie ??Op zaterdag 24 maart 2001 13:21 schreef Paz het volgende:
iemand die niet weet waar hij het over heeft
Verwijderd
Dat had ik ook wel door ja. Maar is wel lachen, al die reacties.Je denkt toch niet serieus dat we dat niet in de gaten hadden:+
Verwijderd
Is heel erg duidelijk te merken dat we hier een kenner horen spreken...Op zaterdag 24 maart 2001 14:00 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
ff laten zien dat wij ook kunnen flamen![]()
en ja, t.net zou er ook op kunnen lopen, denk alleen dat je dan 10 extra machines nodig hebt
Verwijderd
LOLOp zondag 25 maart 2001 20:16 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Is heel erg duidelijk te merken dat we hier een kenner horen spreken...
Verwijderd
ooit van redundancy gehoord?Op zondag 25 maart 2001 20:31 schreef Vm1heA het volgende:
Wrom werken de microsoft sites en databases dan wel altijd als ik kijk ?
Voor de rest , FreeBSD is free en microsoft niet
[ Voor 3% gewijzigd door Moonsugar op 13-11-2023 11:39 . Reden: Persoonsgegevens omgezet naar username ]
OMG praat ajb geen poep man, kijk naar die post boven mij, microsoft heeft duidelijk wel meer dan 1 bak staan voor als die andere weer hangt, neem dat maar van me aan..Op zondag 25 maart 2001 20:31 schreef Vm1heA het volgende:
Wrom werken de microsoft sites en databases dan wel altijd als ik kijk ?
[ Voor 2% gewijzigd door Moonsugar op 13-11-2023 11:39 . Reden: Persoonsgegevens omgezet naar username ]
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Waarschijnlijk maakte hij een grapjeOp maandag 26 maart 2001 18:12 schreef steije het volgende:
duidelijk een windows freak.. zullen we het us proberen? gathering.tweakers.net op windows, hahahahaha.
Verwijderd
Sorry voor de caps, ik ga het niet helemaal overtypen.MICROSOFT.COM.Z---HELLO-FROM-SIBERIA---I.Z3S.COM
MICROSOFT.COM.WONT.ADMIT.THAT.THEIR.SOFTWARE.BELONGS.IN.SEWAGEPIPES.COM
MICROSOFT.COM.WILL.NEVER.SATISFY.A.TRUE.TELNETJUNKIE.COM
MICROSOFT.COM.WILL.NEVER.RUN.PUREDATA.NET
MICROSOFT.COM.WILL.LIVE.FOREVER.BUT.LUNIX.SUCKS-BYBIRTH.ARTISTICCHEESE.COM
MICROSOFT.COM.WILL.ALWAYS.FEARPENGUINS.COM
MICROSOFT.COM.WHOIS.RESULTS.MAKE.A.GREAT.HUMOUR-LIST.COM
MICROSOFT.COM.WEBSITES.ARE.ONE.BIG.ERROR404.COM
MICROSOFT.COM.WAS.HACKED.TODAY.BY.JAMESSMALL.COM
MICROSOFT.COM.TOLD.ME.TO.KILL.UR.PC.LIVE-EVIL.COM
MICROSOFT.COM.TAKES.IT.IN.THE.BUTT.FROM.WHILE1.ORG
MICROSOFT.COM.SUPPORTERS.SHOULD.JUST.GIVE.UP.AND.VISIT.A.MACOUTLETINC.COM
MICROSOFT.COM.SHOULD.GIVE.UP.BECAUSE.LINUXISGOD.COM
MICROSOFT.COM.SHOULD.BE.FORCED.TO.PAY.OUT.FOR.CRASHLIABILITY.COM
MICROSOFT.COM.SE.FAIT.HAX0RIZER.PAR.TOUT.LE.ZOY.ORG
MICROSOFT.COM.PRODUCTS.WILL.NEVER.BE.SEEN.AT.MCNEIGHT.ORG
MICROSOFT.COM.OWNED.BY.MAT.HACKSWARE.COM
MICROSOFT.COM.NOTHING.HAPPENS.XYZZY.COM
MICROSOFT.COM.NEEDS.TO.WRITE.MORE.SECURE.PROGRAMSPLEASE.COM
MICROSOFT.COM.N-AIME.BILL.QUE.QUAND.IL.N-EST.PAS.NU
MICROSOFT.COM.MUST.STOP.TAKEDRUGS.ORG
MICROSOFT.COM.MEDIA.WHORES.ARE.NOTHINGBUTDOGS.COM
MICROSOFT.COM.MAKES.SHIT.ASS.SOFTWARE.T10.NET
MICROSOFT.COM.LOVERS.SHOULD.ADMIT.DEFEAT.AND.GET.THEMSELVES.AN.ADVANCEDMAC.COM
MICROSOFT.COM.ISNT.THIS.SILLY.AND.DONT.YOU.WANT.YOUR.OWN.808.ORG
MICROSOFT.COM.IS.THE.COMMERCIAL.ARM.OF.THE.WORLDGOV.ORG
MICROSOFT.COM.IS.SOON.GOING.TO.THE.DEATHCORPORATION.COM
MICROSOFT.COM.IS.SO.VERY.SKANKY.NET
MICROSOFT.COM.IS.SECRETLY.RUN.BY.ILLUMINATI.TERRORISTS.NET
MICROSOFT.COM.IS.NOTHING.COMPARED.TO.EVILGOAT.NET
MICROSOFT.COM.IS.NOTHING.BUT.A.MONSTER.ORG
MICROSOFT.COM.IS.NO.MATCH.FOR.THE.WANNABE.TERRORISTS.AT.JIMPHILLIPS.ORG
MICROSOFT.COM.IS.NO.MATCH.FOR.A.UNIXNINJA.COM
MICROSOFT.COM.IS.LONG.OVERDUE.FOR.AN.ANALINVASION.COM
MICROSOFT.COM.IS.GOD.BUT.LINUX.SUCKS-FOREVER.ARTISTICCHEESE.COM
MICROSOFT.COM.IS.BORING.COMPARED.TO.TEENEXTREME.COM
MICROSOFT.COM.IS.AT.THE.MERCY.OF.DETRIMENT.ORG
MICROSOFT.COM.HQ.SHOULD.HAVE.BEEN.MOVED.TO.BAGDAD.JUST.BEFORE.THE.GULFWAR.ORG
MICROSOFT.COM.HAS.NO.LINUXCLUE.COM
MICROSOFT.COM.HACKED.BY.HACKSWARE.COM
MICROSOFT.COM.GUTS.NL
MICROSOFT.COM.FILLS.ME.WITH.BELLIGERENCE.NET
MICROSOFT.COM.FAIT.VRAIMENT.DES.LOGICIELS.A.TROIS.FRANCS.DOUZE.ORG
MICROSOFT.COM.DOES.NOT.THINK.THEREFOREITHINK.COM
MICROSOFT.COM.CODERS.SHOULD.DUMP.WINDOWS.AND.CODE.FOR.THE.MORE.PRACTICALMAC.COM
MICROSOFT.COM.CANNOT.HACKUNIX.ORG
MICROSOFT.COM.AINT.WORTH.SHIT.KLUGE.ORG
MICROSOFT.COM
Verwijderd
Grrr...al heb ik het al 'gejat', dan nog niet van een andere user want respect moet er zijn voor alle tweakers. Denk je nou echt dat ik zo stom zijn om me de woede van een hoop medetweakers op de nek te halen? Dit icoontje komt van de officiele AMD site af...Op zaterdag 24 maart 2001 13:13 schreef 3DBlaster het volgende:
[..]
Bedankt voor het jatten van m'n icoontje.
Heb ik een hele avond lang aan zitten werken om dat goed, mooi en klein genoeg te krijgen.
Bedenk zelf wat origineels!:(
Verwijderd
aol heeft ook wel leuke (zij het wat weinig)Op maandag 26 maart 2001 18:34 schreef mietje het volgende:
<offtopic>
Is het iemand trouwens wel eens opgevallen dat www.microsoft.com resolved naar www.microsoft.akadns.net ? Als je dan een whois doet op akadns.net, zie je dat www.microsoft.com gehost wordt door... tucows.com, INC
oh my god..... cows everywhere.....
<edit>
Doe ik een whois op microsoft.com, krijg ik dit te zien: :):)
[..]
Sorry voor de caps, ik ga het niet helemaal overtypen.
</edit>
</offtopic>
Gelukkig heeft de oplettende luisteraar al opgemerkt de de twee icoontjes niet met eenzelfde snelheid draaien......Op maandag 26 maart 2001 19:34 schreef Scorpdegekste het volgende:
Want zoiets zelf maken, en het dan exact hetzelfde te laten zijn als die van mij of van die site? Sorry maar dat geloof ik echt nie...