Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Youtube audio stoort op nieuwe laptop, mis ik software?

Pagina: 1
Acties:

• Tom_vdl
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-01-2021
Hallo,

Ik heb dus net een nieuwe Laptop (Dell XPS 15) en zat met google chrome wat liedjes te luisteren op youtube maar de audio is nogal schokkering, niet heel erg maar wel net dat het storend is

Voor zover ik weet heb ik bijna alles wel weer up-to-date maar mis ik dan toch nog ergens iets?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vast wel...

Welk OS, welke versie van browser, welke versie van Flash, welke versie van Shockwave, wired, wireless?

Het algemeen beleid

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 02-02-2012 15:29 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Chipsetdrivers up to date? Heb je de problemen ook met andere geluidsfragmenten?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Tom_vdl
Google Chrome 16.0.912.77 m, flash weet ik niet probeerde die te updaten maar toen stond er dat die al ingebouwd zat met google chrome en tegelijk ge-update werd. Shockwave ook geen idee, wireless internet, zelfde als mn vorige laptop en daar liep alles vloeiend

Chipsetdrivers zegt me eerlijk gezegd ook niets, ben niet super bekend op dit gebied helaas

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gezien het feit dat het een nieuwe laptop is, vermoed ik dat alle drivers er netjes op staan.

Kan je als test proberen om FlashPlayer te downloaden & installeren en daarna een YouTube te bezoeken met IE?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Tom_vdl
Ga ik doen, ook even snel een mp3 bestand getest en die loopt ook net niet lekker, alsof ie af en toe even vertraagd

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 14:25
Dussss het is niet enkel bij Youtube ...

Misschien ook de optionele updates (via Windows Update) eens nakijken, vaak staan daar ook Audio-drivers bij.

Is het Windows 7?

• Tom_vdl
het is windows 7 ja,

Heb flash player gedownload en met IE een liedje geluisterd op youtube maar nog steeds niks veranderd

• BeArt
En Windows Update nagekeken?
Dus niet alleen de "essentiële" updates, maar ook (en vooral) de "optionele", omdat daar de drivers staan voor bijvoorbeeld audio.

• Tom_vdl
Yup, niks nieuws, 1 optionele maar die hielp ook niets

• BeArt
Volgens http://www.dell.com/support/drivers/be/nl/bedhs1 gaat het om een Realtek-apparaat.
Misschien de drivers van die site eens (opnieuw) installeren?

Aangezien het een nieuwe is, kan je Dell zelf misschien ook eens contacteren?

Verwijderd

Bekend probleem. Verwijder mcafee...

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Probeer eens bij: Playback devices -> properties van je afspeel apparaat-> enhancements -> deze uit zetten.
(Even uit mn hoofd, deels in het engels...)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Flash heeft tegenwoordig hardwareversnelling, zet deze uit en het zou soepel moeten draaien.
Had hetzelfde euvel, kwam door de videohardwareversnelling.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Tom_vdl
Mcafee verwijderd en die afspeel enhancements stonden al uit, nog steeds niks geholpen helaas. Nu even met die drivers kloten hopen dat dat werkt

Verwijderd

Dat is vaag. Er komt elke 2 dagen iemand langs met stotterende audio in [Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 7, en dat is altijd een probleem met mcafee.

• Tom_vdl
wacht misschien heb je toch gelijk, heb de laptop nog een keer herstart en hij lijkt nu beter te spelen, zal nog een paar liedjes/filmpjes checken voor de zekerheid

• Tom_vdl
so far so good, bedankt allemaal, mocht er verder nog iets misgaan dan post ik het wel in het XPS 15 topic :)

• BeArt
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:10:
Dat is vaag. Er komt elke 2 dagen iemand langs met stotterende audio in [Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 7, en dat is altijd een probleem met mcafee.
offtopic:
Misschien een ideetje om dat daar dan in de TS te plaatsen? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door BeArt op 02-02-2012 16:25 ]

Verwijderd

Dat had ik ook kunnen bedenken.. iig done.
Pagina: 1