Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

C54Netcam (met Java VM) bruikbaar via iPad of Android? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb een C54netcam via een Applet java laten lopen. Ik wil hem graag ook via iPad / Android dives laten lopen. Weten jullie of hier een mogelijkheid voor is?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat zei de maker (Conceptronic?) toen je ze dat vroeg?

De handleiding suggereert inderdaad alleen ActiveX en Java-clients. Voor iPad zijn Java en ActiveX geen optie. Voor Android schijnt een JVM-achtig iets mogelijk te zijn, ik heb er geen maar misschien kan je even wat topics daarover vinden in Tablets (niet daar meteen een topic openen, lees gewoon wat bestaande topics door). Check ook of er misschien nieuwere firmware is met andere soorten output (vast niet, maar check toch).

Er is natuurlijk altijd nog de mogelijkheid van remote desktop naar een PC met Java VM maar dat is een overdreven omweg.

Nog minder waarschijnlijke opties: dat geldt vast ook voor het netwerkverkeer "afluisteren" en zelf een client maken (of kijken of het niet een standaardprotocol is waar lichtere clients voor bestaan dan een JavaVM). Of de opensource firmware zelf aanpassen :P
offtopic:
Welkom!

Het zou goed zijn om Het algemeen beleid #quickstart even door te lezen. Ik pas de topictitel wat aan, alleen de naam van de camera zegt namelijk zo weinig :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)