Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 08:22
Beste Tweakers,

Al een aantal jaar ben ik in het bezit van het mooie setje speakers van Logitech. Het werkte al die tijd perfect en heb eigenlijk nooit echt veel bijzonders met het setje gedaan. Tot afgelopen weekend! Toen ik voor het uitgaan even met een paar mensen uit m'n dak ging met Skrillex, heb ik waarschijnlijk de boel iets overbelast. Je kent het wel: Bass omhoog, volume omhoog en pompen maar. Deed het geweldig, tot ik de speakers de volgende dag weer normaal ging gebruiken.

Alles werkt eigenlijk wel naar behoren, alleen is het in sommige gevallen dat het geluid wegvalt en hol wordt. Je hoort de muziek nog wel, alleen zachter. Dit is op de meeste onwillekeurige momenten. Buiten dat dit bijzonder irritant is, vraag ik me af of ik niet iets heb opgeblazen? Heb nog geen berichten gezien waar mensen dezelfde problemen hadden, dus bij deze.

Maargoed wat ik geprobeerd?

- Alle kabels controleren goed aandrukken in zowel de subwoofer als de computer
- Onboard geluid geprobeerd i.p.v. Creative X-Fi XtremeMusic
- Stroom er even afgehaald
- Andere modus ingesteld maar geen effect

Is mijn setje nu blijvend beschadigd en moet ik op zoek naar een ander? Of valt hier nog wat aan te redden?

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Gebeurt het bij alle kanalen tegelijk, of per twee kanalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 08:22
Ik heb het sterke vermoeden dat dit bij alle kanalen voorkomt, tenminste van wat ik ervan kan horen. Met name de front speaker en front links en rechts lijken af te zwakken.

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black