Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe tablet van max. €200, maar het valt me op dat veel android tablets geen android market hebben, klopt dat? Zijn er überhaupt tablets (in deze prijscategorie) die dit wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Als een tablet geen Android market heeft houdt dat nog niet in dat het niet mogelijk is om hem dr wel op te zetten. Er zijn zat APK's te vinden van de Android Market, ik vraag mijn eigen alleen af hoe het zit met het Google Account, maar daar weet iemand anders vast wel wat meer over. :)

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De Xiron 8" heeft wel Android Market. En kost de helft van je budget, kijk maar even bij mijn V&A :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hoi!

In het verleden ben je door collega mods er als eens op gewezen dat we op GoT inzet verwachten van onze bezoekers. Het achteloos neergooien van je vraag is dan ook ongewenst. Als je nu al wat vooronderzoek heb gedaan, zoals je aan geeft, dan kan je beter in het apparaat topic je vraag stellen. Nu is je topic niets meer dan een simpel boodschappenlijstje. Die staan we hier niet toe op GoT, dus gaat je topic dicht.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.