Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FileZilla] Kan niet verbinden met webspace via FTP.

Pagina: 1
Acties:

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Sinds een aantal weken heb ik last van een klein probleem: ik kan namelijk niet meer via FTP een verbinding leggen met mijn webspace (Tele2/Versatel).

Ik maak gebruik van het programma FileZilla, zoals ik dat al jaren doen en zover ik weet is er, in de tussentijd, niets veranderd aan instellingen of iets dergelijks. De webspace is namelijk nog actief en alle bestanden die ik daarop heb geplaatst staan nog online, maar ik kan er niet meer bijkomen.

Misschien dat het een firewall/router/modem issue?

[Lekenvraag]Zou het misschien zo kunnen zijn dat ik niet kan verbinden met de webspace van Tele2/Versatel, omdat ik nu internet heb van Ziggo?[/Lekenvraag]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het zou vreemd zijn als je er niet meer bij kan als je een andere provider hebt; betekent dus impliciet dat je ook geen bestanden kan uploaden als je nog wel bij Versatel een abonnement zou hebben maar even op werk, bij kennissen of in de trein een bestand zou willen FTP'en.

Dat gezegd hebbende; ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze geen toegang verlenen voor non-Versatel IP's en dat je dus met je Ziggo-IP inderdaad niet meer mag verbinden.

Maar, als het al enkele weken niet werkt voor jou; heb je al geprobeerd om de helpdesk van Versatel/Tele2 te mailen of bellen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
MAX3400 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:49:
Maar, als het al enkele weken niet werkt voor jou; heb je al geprobeerd om de helpdesk van Versatel/Tele2 te mailen of bellen?
Daarnet even gebeld, maar de klantenservice kon mij niet verder helpen. Voor 'problemen' als deze bieden zij geen ondersteuning aan. Ik moest maar even op diverse fora gaan kijken en informeren. :)