Toon posts:

Apple TV via wifi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik had het idee om apple tv aan te schaffen. Nu is het zo dat ik op de plek van mijn tv lastig een netwerk kabel kan krijgen, dus ben ik aangewezen op het wifi netwerk.

Ik heb het duurste abo via ziggo en ik was benieuwd of dan het streamen van films e..d een beetje goed gaat ? of zeggen jullie meteen van niet aan beginnen ?

alvast bedankt

mvg
Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:26:
Beste mensen,

Ik had het idee om apple tv aan te schaffen. Nu is het zo dat ik op de plek van mijn tv lastig een netwerk kabel kan krijgen, dus ben ik aangewezen op het wifi netwerk.

Ik heb het duurste abo via ziggo en ik was benieuwd of dan het streamen van films e..d een beetje goed gaat ? of zeggen jullie meteen van niet aan beginnen ?

alvast bedankt

mvg
Dutch
Met een goede wireless N verbinding is streamen via wifi geen probleem. Het hangt vooral van je wireless bereik af of dit goed gaat werken. Daar is niet eenvoudig iets over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Hann1bal,

Bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb een goede N verbinding en de router staat binnen 5 meter van de tv en dus ook de appletv ontvanger.
dus dat zou in principe dan geen probleem moeten zijn..

bedankt!

grt
gerbert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 20:30
Ik heb zelf een AppleTV die via WiFi is aangesloten op internet.
Streamen vanaf de GUI van de AppleTV zelf gaat meer dan prima. Ook films die ik stream vanaf m'n iPhone/iPad gaat zonder haperingen.
De noodzaak voor een ethernetverbinding naar je AppleTV is niet zo heel hoog dus.

Ik heb b.t.w. het tweede abo van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik had de AppleTV2 altijd via een bedraad netwerk maar sinds een paar weken is dat even niet mogelijk en heb ik hem via Wifi aangesloten.

Wel op een N router maar het gaat Perfect, ik merk totaal geen verschil.

Had dit niet gewoon in het AppleTV topic gekund trouwens?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans