Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
nieuw hier, en nieuw in Android met mijn Transformer Prime, C10Kas04.... ICS voorgeinstalleerd. Wat een pracht apparaat :X (off topic).

Mijn vraag: :? is een antivirus app noodzakelijk, en zo ja, welke is dan een goede? Ik zie er een van AVG speciaal voor tablets, maar die kost € 7,-

Verwijderd

Als ik kijk op AVG is de virusscanner voor android free, AV Free voor android gratis download....

http://www.avg.com/nl-nl/avg-for-smartphones

Edward

Verwijderd

Topicstarter
thnx, die heb ik inmiddels, hij werkt goed volges mij.
da's dan het enige minpuntje van Android, dat je weer aan de viruswetloop mee moet doen....

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:14
Ik gebruik Avast voor mijn TF101, LG O2x en Galaxy Nexus. Overigens gebruik ik die ook op mijn pc's en laptops. Die is ook gratis en ik heb er goede ervaringen mee, al jaren lang. Alle android versies zijn verschillend, maar dat gaat prima met Avast. Geen gezeur. GB, Honeycomb en ICS pakt ie prima mee.
Ik doe liever aan de viruswedloop mee (ben toch al jarenlang niet anders gewend) dan dat ik een saaie GUI moet tolereren die overal vandaan op slot zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Poops_McGhee op 04-02-2012 10:48 ]

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met Lookout Mobile Security.?
Review zijn altijd erg positief, maar ik vraag me af of dit wel echt nodig is!

Verwijderd

Eset ;)

Google Play: ESET Mobile Security#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5lc2V0LmVtcyJd
Pagina: 1