HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Onlangs nieuwe software geïnstalleerd?
Reboot (naar fabrieksinstellingen) geprobeerd?
Kortom, wat heb je zelf verder al ondernomen om het probleem te verhelpen
Reboot (naar fabrieksinstellingen) geprobeerd?
Kortom, wat heb je zelf verder al ondernomen om het probleem te verhelpen
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Apps vallen onder software en kunnen soms invloed uitoefenen op de wijze waarop je wifi werkt.
Als je teruggaat naar fabrieksinstellingen, raak je alles kwijt wat op de tablet zelf staat (apps etc). De spullen op je SD blijven behouden. Je kunt de SD ook verwijderen voorafgaand aan de reset, dan gaat er zeker niets mis
Als je teruggaat naar fabrieksinstellingen, raak je alles kwijt wat op de tablet zelf staat (apps etc). De spullen op je SD blijven behouden. Je kunt de SD ook verwijderen voorafgaand aan de reset, dan gaat er zeker niets mis
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Mijn collega vroeg hierboven wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Daar meld je nog steeds niets over. Daarnaast ben je al eens eerder verwezen naar Het algemeen beleid waarin staat dat we inzet verwachten.
Kortom, geef aub aan wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen, en vertel wat daarbij niet goed ging. We verwachten dit namelijk van je als je op GoT vragen komt stellen.
Kortom, geef aub aan wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen, en vertel wat daarbij niet goed ging. We verwachten dit namelijk van je als je op GoT vragen komt stellen.
Ik heb dit ook wel eens met mijn Samsung Galaxy Ace. Er is geen touw aan vast te knopen, maar het *lijkt* te komen wanneer ik in de buurt kom van veel en/of onbekende en/of gare access points.
Een reboot lost het trouwens op. Niet dat je dáár blij van wordt, maar er zit niks anders op..
Een reboot lost het trouwens op. Niet dat je dáár blij van wordt, maar er zit niks anders op..
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Sorry, je hebt gelijk, ik heb zelf al geprobeerd om (simpel) het toestel uit te schakelen. (Gebeurt trouwens constant vanzelf). Om veel onnodige apps te verwijderen en om m'n toestel niet meer toe te laten bij m'n wifi en daarna wel weer. Geen drastische pogingen dus maar er werkt wel niets van. En als ik al reboot etc. had geprobeerd dan zou ik geen vraag stellen.RoD schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:42:
Mijn collega vroeg hierboven wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Daar meld je nog steeds niets over. Daarnaast ben je al eens eerder verwezen naar Het algemeen beleid waarin staat dat we inzet verwachten.
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Een reboot is het uit- en aanzetten van je toestel, dat heb je dus al wel gedaan. Verder lijkt me dat je klachten dermate ernstig zijn dat er iets goed mis is. Vanzelf uitgaan is niet iets wat simpelweg te verhelpen is als je niet weet welke app het veroorzaakt, dus een factory reset is het snelste waarna je een voor een weer wat apps installeert, elke keer kijkend of er geen rare dingen gebeuren.electrom schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:55:
[...]
Sorry, je hebt gelijk, ik heb zelf al geprobeerd om (simpel) het toestel uit te schakelen. (Gebeurt trouwens constant vanzelf). Om veel onnodige apps te verwijderen en om m'n toestel niet meer toe te laten bij m'n wifi en daarna wel weer. Geen drastische pogingen dus maar er werkt wel niets van. En als ik al reboot etc. had geprobeerd dan zou ik geen vraag stellen.
Ik snap je post eigenlijk niet echt, zal wel aan mij liggen..
Pagina: 1